Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor 2 weken geleden op vakantie geweest naar Frankrijk. Heb daar gebruik gemaakt van de wifi spot van het hotel waarin ik zat via de WLAN functie van mijn toestel. Nou heb ik vandaag een telefoontje gekregen van vodafone waarin ze mij dus nou doodleuk vertellen dat ik een rekening van 500 euro heb door middel van hoog internet verbruik...

Ligt dit nou aan mij of is dit volstrekt belachelijk omdat vodafone er toch helemaal niks mee te maken heeft als ik via de WLAN functie inlog?

Hopelijk kan iemand mij opheldering geven,

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 15-05-2008 15:28 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft je telefoon ongemerkt gebruik gemaakt van de mobiele internet verbinding ipv de wifi hotspot. Ik heb zelf een normale N95 gehad en deze had soms ook deze kuren als ik hem probeerde te connecten via wifi. De telefoon bleef dus gebruik maken van het "mobiele" internet.

Verwijderd

Oei, dat is lastig, over het algemeen weet ik dat providers wel eens een bedrag kwijtschelden, het is niet de eerste keer dat mensen dik de fout in gaan met datakosten.

Tip voor de volgende keer: alle profielen eruit zodemieteren/prepaid kaartje gebruiken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De enige die je opheldering kan geven, dat is Vodafone. Probeer er eerst eens met hen aan uit te komen. Als dat niet lukt, dan mag je een nieuw topic openen waarin je aangeeft wat je zelf reeds hebt ondernomen en wat daar het resultaat van was. Gelieve dat topic dan wel in Shopping Forum te openen, daar is het meer op zijn plaats.

Overigens weet ik zo-goed-als zeker dat je ergens een optie aan hebt staan die dataverkeer genereert. Zoek ees in het GPS-deel van je toestel en kijk of daar iets a-la 'verbinden met netwerk' te vinden is.

Nog een update: ik bedoel het volgende Verwijderd in "Het Nokia 6110 Navigator topic" :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 18-05-2008 13:13 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.