Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Firefox] een bepaalde download wordt niet afgemaakt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer sinds enkele dagen het programma RVM Integrator 1.5.3 te downloaden van de officiële site en ook van mirrors. Tot op heden is dit mij echter niet gelukt.

telkens krijg ik de foutmelding:

"c:\documents and settings\administrator\desktop\RVM_Integrator_1.5.3.rar.part could not be saved, because the source file could not be read.

try again later, or contact the server administrator"

waarbij er dus 2 bestanden op mijn desktop komen te staan, namelijk:
RVM_Integrator_1.5.3.rar = 0 bytes
RVM_Integrator_1.5.3.rar.part = 980 Kb

iemand enig idee wat er juist fout kan zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
btw officieële site betreft:

http://integrator.siginetsoftware.com/

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
deze link doet het bij mij gewoon:
http://integrator.siginetsoftware.com/data/download.php?id=1

welke browser gebruik je?
en welk rar programma?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik neem aan dat je firefox gebruikt (gezien de .part). Kill dat proces eens en start eens een nieuwe sessie. Dat is wat bij mij hielp toen hij dit bleef doen met downloads. Aan de site ligt het niet, kan het gewoon downloaden.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Als je idd firefox gebruikt kan je eens proberen om met IE te downloaden.

Welkom op tweakers btw!

Verwijderd

Topicstarter
spijtig genoeg lost dit mijn probleem niet op :'(

ik zal iets meer info geven aangaande mijn os:

win xp sp3 (english)
eset nod32 antivirus versie 3.0.650
firefox 2.0.0.14
ie 7
winrar 3.71

zelfde foutmelding bij ie als bij firefox

ik ga nu proberen om het bestand te downloaden met een ftp client

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:07
Houd je virusscanner niet iets tegen ofzo? Of maakt die geen melding.

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Welk anti-virus pakket gebruik je? Helpt het als je dit (tijdelijk) uitschakelt? Ik heb met Symantec AV wel eens dat ik een soortgelijke foutmelding zie als Windows het bestand uit een TEMP map probeert te verplaatsen naar de gekozen locatie. Als Symantec dan nog aan het scannen is, krijg ik die melding...

edit: Wat 'Thomaszki' zegt, dus... :*)

[ Voor 6% gewijzigd door LeLo op 15-05-2008 16:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
indd heb net mijn antivirus uitgeschakeld en dan het bestand gedownload ditmaal zonder problemen

als ik het bestand achteraf scan dan krijg ik wel een virus waarschuwing
namelijk
C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\RVM_Integrator_1.5.3(2)\RVM_Integrator_1.5.3.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Packed.Autoit.Gen application

is dit een false positive ? en heeft er iemand anders al problemen mee gehad ?

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Ik heb zelf ESET Smart Securty Suite 3.0.650.0
virus database 3102

deze geeft geen virus aan dus ik vermoed dat het een false positive is ;)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad zal je dit meemaken als de vscan de boel tegenhoudt. Al had ik dan wel een melding van de scanner verwacht... Packed.Autoit.Gen klinkt erg generiek en weinig spannent. Ik zou me niet meteen druk maken - zeker als het van de originele site komt. Je kunt bij twijfel het bestand even lansg andere vscanners halen, via Jotti's virusscanner of via virustotal (zie Google).

Ik heb trouwens je topictitel drastisch aangepast: 'download probleem' zegt helemaal niets en het handige van een goede titel is dat men in een oogopslag kan zien wat er aan de hand is. En zoals al gezegd: welkom!

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 15-05-2008 16:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:07:
indd heb net mijn antivirus uitgeschakeld en dan het bestand gedownload ditmaal zonder problemen

als ik het bestand achteraf scan dan krijg ik wel een virus waarschuwing
namelijk
C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\RVM_Integrator_1.5.3(2)\RVM_Integrator_1.5.3.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Packed.Autoit.Gen application

is dit een false positive ? en heeft er iemand anders al problemen mee gehad ?
Jouw anti-virus vindt blijkbaar alle met AutoIT gemaakte setup applicaties verdacht genoeg om ze te blokkeren. In dit geval lijkt het me veilig om de melding te negeren, of zelfs deze check van je anti-virus pakket helemaal uit te schakelen. Welk pakket is het?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 22:13
nou, AutoIT is gewoon software waarmee je dingen automatisch kan laten uitvoeren, in dit geval de installatie, dus lijkt mij niks ernstigs

(http://www.autoitscript.com/autoit3/)

Verwijderd

Ik heb ook dezelfde virusscanner als dat jij hebt en ik kan hem zonder problemen downloaden. Ook een scan op het .rar bestand levert niets op

Verwijderd

Topicstarter
ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn anti-virus zo heb ingesteld dat hij alles scant

dwz alle objects en options aangevinkt

misschien is dit iets teveel van het goede :)

in ieder geval iedereen bedankt voor de info en ik denk dat deze topic mag afgesloten worden...

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 16:36
Topics worden op GOT nooit afgesloten. Ze vallen op een gegeven moment vanzelf onderuit het overzicht scherm. Wie weet komt hier iemand nog op terug over een paar maanden. Zonda als die dan een nieuw topic moet openen met een verwijzing terwijl die ook een oud topic met hetzelfde probleem omhoog had kunnen kicken.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En hoe dan ook zouden we RSI krijgen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1