1
[ Voor 99% gewijzigd door Chovav op 04-06-2014 15:56 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Chovav op 04-06-2014 15:56 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.
daar kun je idd een punt hebben. Je kan een evaluation versie proberen van server 2003 en het daarmee testen. http://technet.microsoft....ndowsserver/bb430831.aspxWhizzCat schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:11:
Ik denk niet dat dit gaat werken. TS heeft totaal geen 3d acceleratie whatsoever. Nou ja, misschien een beetje, maar bij lange na niet genoeg om een cad applicatie fatsoenlijk te laten werken vermoedt ik.
Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.
[ Voor 100% gewijzigd door Chovav op 04-06-2014 15:56 ]
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Waarom installeer je de software niet gewoon op de werkplekken van de medewerkers?Chovav schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:07:
Ik heb even een vraag.. het bedrijf waarvoor ik werk levert software (3D CAD achtig) wat we op een server willen installeren, zodat meerdere users tegelijk het software kunnen gebruiken (door in te loggen met hun eigen account en meerdere instanties van het programma te runnen).
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
gokje (noem me maar weer negatief) maar het zal vast gaan om een license welke het niet toestaat om dit op meerdere pc's te draaien, en welke dus op een TS wel zou kunnen werken.Question Mark schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:25:
[...]
Waarom installeer je de software niet gewoon op de werkplekken van de medewerkers?
A wise man's life is based around fuck you
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 100% gewijzigd door Chovav op 04-06-2014 15:56 ]
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
[ Voor 100% gewijzigd door Chovav op 04-06-2014 15:57 ]
Je bent de leverancier van de software maar weet niet of het onder Terminal Server kan werken? Stop dan met wat je aan het doen bent en laat het over aan iemand met kennis van zaken.Chovav schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:13:
Ik ben de leverancierde licenties worden verkocht per computer.. we willen kijken of zoiets uberhaupt mogelijk is.
[ Voor 4% gewijzigd door Jazzy op 16-05-2008 17:31 ]
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
heb dat bij ons intern op de zaak anders gewoon draaien. (ook alladin dongle) dit ivm een pakket die dat nodig heeft.alt-92 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:32:
Ik kan me iets herinneren dat die HASP donglesoftware van Alladin weigert te installeren op een Terminal Server..
Verwijderd
werken is het probleem niet je bent alleen je support kwijt op dat pakketVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:13:
HASP dongles op Terminal Server werken in de praktijk prima.
AutoCad KAN prima werken op een Terminal Server omgeving i.c.m. Citrix + Speedscreen.
http://nl.youtube.com/watch?v=_RMTM7vaMnI
Helaas nog geen eigen ervaringen hier mee, maar hopelijk binnenkort.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq