Scherm komt niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 17:48
Geachte Tweaker,

Ik heb een kleine vraag.

Ik heb een HDMI switch aan mn beeldscherm hangen, hierop heb ik mn PC en een Playstation 3 aangesloten.

Als ik nu op de PS3 bezig ben geweest en terug ga naar de PC, dan komt deze regelmatig niet meer op. Monitor gaat dan naar sleep mode. Als ik terug schakel naar de PS3 doet hij het weer.

Ik heb al nieuwe drivers voor mn videokaart geprobeert en een nieuwe input op mn HDMI switch, beide wil niet werken.

De enige oplossing is de computer een reset te geven, daarna wordt hij weer herkend door mn beeldscherm.

Iemand misschien enig idee ??

bedankt!

Mitch.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 18:50

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je bij je energiebeheer (in windows of ander OS) ingesteld dat het beeldscherm na bepaalde tijd moet uitgeschakelen of standby of in sleep mode moet gaan?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Mitch1987w
Zerora schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:13:
Heb je bij je energiebeheer (in windows of ander OS) ingesteld dat het beeldscherm na bepaalde tijd moet uitgeschakelen of standby of in sleep mode moet gaan?
Dat zou ik inderdaad even moeten bekijken. Heel stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb haha....schaam schaam...

Ik zal het straks even bekijken!

Bedankt!

• Mitch1987w
Is gelukt hoor!

Stomme fout van mij!

Kan een slotje op :)

bedankt!