a backup is a man's best friend
Je moet ook niet het programma op je desktop zetten
Programmatuur gooi je gewoon in de applications folder. De link in je dock zal waarschijnlijk ook naar het programma op je desktop linken.
Normaliter staan en komen er nooit snelkoppelingen op je desktop, daar is het dock voor.
Normaliter staan en komen er nooit snelkoppelingen op je desktop, daar is het dock voor.
Merci.
Dat klopt denk ik. Bij een aantal programma's was ik te lui om die naar de Apps te draggen.
Leo heeft die op zijn beurt gewoon uitgepakt op het bureablad.
Bedankt voor de reply. Ben weer wat wijzer geworden.
Dat klopt denk ik. Bij een aantal programma's was ik te lui om die naar de Apps te draggen.
Leo heeft die op zijn beurt gewoon uitgepakt op het bureablad.
Bedankt voor de reply. Ben weer wat wijzer geworden.
http://www.macnoob.nl/
Hier vind je de installatie van programma's.
[ Voor 57% gewijzigd door FerdiV op 14-05-2008 20:39 ]
Als je Finder start en dan Finder/Voorkeuren opent kun je daar de icoontje voor je drives uitzetten.
Helemaal goed jongens.
Het zonnetje schijnt nog maar ik ga in het weekend zeker een paar uur achter de mac zitten. Bedank voor alle tips.
Het zonnetje schijnt nog maar ik ga in het weekend zeker een paar uur achter de mac zitten. Bedank voor alle tips.
Verwijderd
Nog even een noob-vraagje: Als iTunes van nummer switcht dan komt er links onder een venstertje met de info van het nieuwe nummer in beeld. Alleen heb ik coversutra dus dan hoef ik ook die info er niet bij te hebben. Hoe zet ik dit uit? Want in iTunes preferences etc kan ik het niet vinden.
Tia!
Tia!
Waarschijnlijk heb je Growl geïnstalleerd. Ga even naar je Systeemvoorkeuren, daar kun je bij Growl de notificaties voor iTunes uitzetten.
Het kan ook een ander programma zijn wat het doet zoals ByteController, maar ik kan niet op jouw Mac kijken, dus dat zal je even moeten uitzoeken. Het is in ieder geval zeer waarschijnlijk dat het via Growl aangestuurd wordt.
Het kan ook een ander programma zijn wat het doet zoals ByteController, maar ik kan niet op jouw Mac kijken, dus dat zal je even moeten uitzoeken. Het is in ieder geval zeer waarschijnlijk dat het via Growl aangestuurd wordt.
Mja, het is niet echt de bedoeling om een topic te kapen met een compleet ongerelateerd vraag. Als je een vraag hebt, open dan een nieuw topic. Lees wel eerst Het algemeen beleid en Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) goed door.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()