Toon posts:

SCARFACE dIVX :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Euuh, ik hou het kort! heb een huge poster van scarface in me kamer, DE FILM in me kast en sinds kort bijna 8gb aan VOB bestanden..LUV TONY MONTANA!! wie niet?? :)

ok, mijn vraag : Iemand die me de settings kan posten om SCARFACE zo mooi mogelijk op 2 cds te bakken ?? en hoe het moet ook svp! want het is me een raadsel hoe ik de uiteindelijke AVI (16 : 9 + geluid + ondertiteling!) in tweeen moet splitten...gebruik FLASKMPEG

URL's zijn ook welkom!

Verwijderd

Check:

http://www.belgianoverclockers.com/artikels/divx/divx.shtml

En gebruik Virtualdub om hem te knippen. Instructie staat op de site :)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 15:01
de mooiste settings hangen af van de lengte van de film. Daar moet je een bitrate calc voor gebruiken. Daarnaast moet je dan zelf eerst bepalen welke geluidskwaliteit je wilt. Ik ga zelf altijd voor 96k/mp3.

Knippen is makkelijk met virtualdub. Op mijn site staat stap voor stap met plaatjes hoe je dat moet doen. succes

Http://go.to/ripping

Verwijderd

96k vind ik weinig. Liever 128 of 160 .. minder artifacts in het geluid.

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de url's..Aan de hand van Adv.Bitrate Calc kom ik tot de volgende instellingen :

1.
DiVX bitrate : 996 kbit/s
Audio : 128 kbit/s

of

2.
DiVX bitrate : 1024 kbit/s
Audio : 96 kbit/s

Duur film is 2u47m, afgerond dus 170min en wil gebruik maken van 2x80min CD's..Welke van de twee instellingen word me aangeraden??

oh ja, kan ik beginnen met converteren terwijl ik gewoon mijn pc gebruik voor andere toepassingen (geen zware ofzo)..of word dit me afgeraden? dus dat ik het gewoon snachts laat doen..

Verwijderd

Topicstarter
niemand????

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 11:39
Maakt niet uit, het gaat alleen een stuk langzamer... Je kunt het dus het beste gewoon 's nachts aanzetten...

Verwijderd

Topicstarter
tnx, eindelijk reactie :)

Verwijderd

Topicstarter
Om gek van te worden!!! laat ik mijn pc ff 14uur (film van 3uur) non stop een divx maken en aan het eind van de verhaal wanneer alles klaar is krijg ik een vage foutmelding van windowsmediaplayer! :(( mediaplayer crasht dus gewoon( euuh, ook hetzelfde prob met andere players).. iemand ooit dit prob tegen gekomen?? pls hlp! geen zin om weer 14uur me "liefje" te laten werken voor janl*l

Verwijderd

Als je nou ook zegt welke "vage foutmelding" mediaplayer geeft kunnen we je misschien wat meer helpen :)

Je hebt toch wel de divX codec geinstalleerd? ;)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

laat me raden... quartz.dll naar de knoppen ?

hoe je het kan verhelpen: avi openen in virtualdub... en ff opnieuw video en audio saven op direct stream copy

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:56
Instelling nummer 1: verschil in bitrate van video is te klein om te zien, maar verschil in bit-rate audio is zeker wel te horen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 13:20 schreef ELTURKO het volgende:
Om gek van te worden!!! laat ik mijn pc ff 14uur (film van 3uur) non stop een divx maken en aan het eind van de verhaal wanneer alles klaar is krijg ik een vage foutmelding van windowsmediaplayer! :(( mediaplayer crasht dus gewoon( euuh, ook hetzelfde prob met andere players).. iemand ooit dit prob tegen gekomen?? pls hlp! geen zin om weer 14uur me "liefje" te laten werken voor janl*l
Flaskmpeg moet na elk filmpje opnieuw worden opgestart. (ook al is het maar 1 sec.) Anders werkt hij wel maar is het resultaat niet af te spelen. (foutmelding in quartz.dll))

gr.
Digit

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Op maandag 19 februari 2001 06:02 schreef phish het volgende:
Check:

http://www.belgianoverclockers.com/artikels/divx/divx.shtml

En gebruik Virtualdub om hem te knippen. Instructie staat op de site :)
damn! Vage site.. moet'k ineens weer in me eige munt gaan rekenen na een half jaar guldens tellen.. wil je geloven dat dit moeilijk is.. 50000 BEF voor een update.. eeuhh.. denk denk :)

Verwijderd

Topicstarter
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

het was quartz.dll ja, dus het is op te lossen met virtualdub? oooowww, en ikke meteen avitje wegpleuren omdat ik dacht dat ie gewoon niet deed.. dikke dildo dat ik ben

maar ja, tnx voor de info..dan maar weer ff 15uur aan laten

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

Op dinsdag 20 maart 2001 00:51 schreef ELTURKO het volgende:
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

het was quartz.dll ja, dus het is op te lossen met virtualdub? oooowww, en ikke meteen avitje wegpleuren omdat ik dacht dat ie gewoon niet deed.. dikke dildo dat ik ben

maar ja, tnx voor de info..dan maar weer ff 15uur aan laten
tis dat je het zelf zegt :D

wat digit zegt klopt, alleen wordt een divx lang niet altijd corrupt als je in flaskmpeg meerdere filmpjes achtereen gaat encoden... het lijkt erop dat het random gebeurt...
het is me trouwens nog nooit gebeurt als je maar een deel van een bestand gaat encoden ipv het hele bestand

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
ach, daar lag het niet aan..want ik heb me hele pc zelfs 2x opgestart in win2k en winme..

ik voel me nog steeds een dildo en ga nu slapen voordat het erger wordt :) moet ik me liefje weer laten werken ;) teruste allemaal :Z
Pagina: 1