Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DRM beveiliging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte luitjes,

Ik heb het volgende probleem:
Tegen betaling heb ik een PDF file gedownload.
Hier zit een zogenaamde DRM beveiliging op.
Nu is mijn ene pc naar de haaien, gelukkig stond deze file op usb.
Het probleem is dat dat ding niet op een andere pc opent .

Via google heb ik naar software gezocht, maar het is allemaal rotzooi. Veel progs voor muziek. Ook heb ik het forum van tweakers afgezocht. Hierover ook niet veel te vinden
  • How remove DRM of pdf
  • DRM remover pdf
Wie heeft er voor mij een ander idee?

Gr
Waldos

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je enige oplossing is om contact op te nemen met het bedrijf waar je de PDF gekocht hebt. Zij zullen dan een nieuwe licentie moeten verstrekken.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik ook:

"Sorry meneer, in onze voorwaarde staat dat hij alleen maar enkelvoudig mag worden gebruikt. Download maar opnieuw. €25,-"

Is er dan echt geen andere manier?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik weet het (echt) niet, maar het probleem is dat andere mensen die niet betaald hebben ook beveiligde PDF bestanden kunnen gaan kraken. En daarom willen ze dit soort informatie niet op dit forum hebben.

Het advies wat ik boven gaf is het enige wat je hier aan zult treffen.

Had je een backup van die PC ? Wellicht dat je op een of andere manier de key eruit zou kunnen halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 14-05-2008 12:28 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc