Epox 8KTA3(+) of Abit's KT133A(-RAID)

Pagina: 1
Acties:

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Topicstarter
Klinkt een beetje stom, maar welke moederbord vinden jullie nou beter? :)
Want ik kom er niet echt uit, heb verscheidende reviews gelezen.
Abit is sneller, maar is ie ook wel net zo stabiel als Epok, want bij geen enkele review staat dat :(
Bovendien heb ik gehoord dat de Abit wat kinderziekjes heeft ...

Btw deze moederboarden hebben ook on-sound, nou vroeg ik me af of je ze ook kon uitschakelen..

heb ik niet meer :P

Verwijderd

ABIT KT7 heeft in geen van de uitvoeringen onboard sound (gelukkig :) ), en de 'stabiliteits problemen' zijn van die Epox niet bekend omdat de meesten een ander bord gebruiken. (Abit, Asus, MSI in volgorde van aantallen)

Slechts een enkeling heeft wat anders, Aopen, Jetway, Gigabyte... k'heb vast nog wel wat vergeten.

Abit heeft ook het grote voordeel dat ze regelmatig met updates voor de BIOS komen. Van Epox moet je maar afwachten of ze de bugs wel oplossen.

(Zoals je terecht zou kunnen hebben opgemerkt, ben ik wat bevoor oordeeld, liever Abit dan Epox, altijd :9 )

• it0
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb de epox 8kta3 zonder +.

Hij bevalt me erg goed, bewust niet voor een abit gekozen ondanks dat ik er erg goede ervaringen mee heb. Vanwege dezelfde chipset is er ook weinig verschil. Beide hebben support voor onboard sound die bij de epox aanwezig is en die je kunt uitschakelen.

Ik vind het een erg prettig bordje en er zijn al bios updates geweest. Maar ik weet niet of veel bios updates goed is maar in ieder geval is er support voor.

Ik zou zeggen kijk voor welke features je wilt en maak dan een keuze.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou voor de Asus A7V133 gaan, die is beter. :)

De Epox heeft een verkeerde lay-out... kijk maar naar de ATX power connector... gewoon jammer. :(

Whatever.

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Topicstarter
Als het niet zoveel uitmaakt, dan neem ik de Abit, aangezien het geen verschil uitmaakt :)

• Likos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-07 11:57
Ik heb ook die Abit gekocht, mijn TB 1Ghz draait er prima op, ik krijg hem echter niet op 133Mhz FSB ;(

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Topicstarter
mmmmm hoe kan dat nou? :(
Of heb jij geen Kt133A versie?

Pagina: 1