Planet stopt IPB abonnement 20 dagen te vroeg

Pagina: 1
Acties:

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 14:07
Planet heeft mijn IPB abonnement 20 dagen te vroeg stopgezet.
Volgens de brief zou 28 mei 2008 de einddatum zijn maar op 8 mei was alles weg.

Gevolg geen toegang meer tot mijn email. :(
Account uitgeschakeld is de melding die ik krijg in de mail.
Nou dan schakelen ze dat toch weer in..
Heb ook gebeld maar het is niet meer terug te draaien.

Kan dit zomaar deze arrogantie ?

Verwijderd

De werkelijke einddatum heeft ook te maken met de begin datum van je abbonement. Deze loopt altijd van maand naar maand.

Dus toen jij het abbonement aanvroeg en je eerste dag dat je internet had wat de 8e maand me maand. Loopt je internet abbonement van de 8e naar de 7e. Als jij dan de internet wil opzeggen. Dan zal dit stoppen per de 8e van die volgende maand (opzegtermijn wel rekening meehouden).

Dan kan je niet zeggen wil hem per 28e hebben opgezegt. Bedrijven waar je vaak maandelijks een bedrag moet betalen voor het abbonement werken niet met gedeeltes van maanden.

Indien je ooit internet het gekregen van deze provider op de 29e. Dan heb je recht op teruggave. Immers heb je geen diensten gekregen waarvoor je hebt betaald.

Met andere woorden kijk je contract na toen je hem hebt afgesloten!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 19:56

Simkin

Bzzzzz

Natuurlijk kunnen ze het wel terugdraaien maar dat kost tijd en geld.
Als je er voor betaald heb zou ik dat geld zeker terugvorderen.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:47
Simkin schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:58:

Als je er voor betaald heb zou ik dat geld zeker terugvorderen.
Uit eigen ervaring weet ik dat dat niet hoeft, toen ik afgesloten was kreeg ik een brief dat het modem terug moest naar Leidschendam zo gedaan.
Een paar weken later krijg je vanzelf de eindafrekening.

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 14:07
Mijn einddatum abonnement is 28 mei en NIET 8 mei.
Dat mijn internet weg is kan me niet schelen..maar de mail is het ergste..
Ik heb bij het opzeggen ook aangegeven dat ik een e-mail only abonnement wil houden.
Dus mijn mail had nooit ontoegangkelijk mogen zijn..
Ze geven de fout ook volmondig toe de helpdesk medewerker heeft een ook klacht namens mij ingediend.

Maar verder kunnen ze niks doen...

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 17:28

beany

Meeheheheheh

Zelf een klacht indienen. Aangetekend!! Helpdesk dient geen klachten in namelijk. Ze maken een ticket aan in hun systeem, en alleen als iemand het de moeite waard vind zal er iets mee gedaan worden. En die iemand hebben ze bij de meeste bedrijven simpel weg niet.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:31
Ze kunnen de aliassen overzetten naar een ander account, dit hebben ze bij mij ook gedaan (wilde e-mail aliassen verhuizen naar mailbox bij abonnement van een familielid. Eerst was het zo dat Plant geen aliassen zag, en waren de mailboxen ook spoorloos.
Na een vriendelijk maar dringend mailtje of ze de aliassen wilden verhuizen werd dit dan ook gedaan.
Pagina: 1