Ik heb daarnet een AMD Athlon 64 3000+ "Venice" (socket 939) processor gelapt. Ik heb echter 1 probleem. Het water dat ik gebruikte om het schuurpapier nat te houden, met daarin kopervijlsel en schuurkorrels die los zijn geraakt, is terecht gekomen op de onderkant van de processor waar zich de pinnetjes bevinden. Ik ben bang dat de pinnen nu elektrisch contact met elkaar maken, ondanks dat de boel is opgedroogd. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik heb geprobeerd het schoon te maken met terpentine, maar het neergeslagen kopervijlsel en de schuurkorrels lossen er niet in op en zijn niet weg te krijgen. Wie o wie kan me hierbij helpen? Advies en goede raad zijn erg welkom 
P.S. Als mijn omschrijving niet duidelijk genoeg is (wat ik me niet kan voorstellen voor iemand die al eens eerder een processor gelapt heeft) zal ik een foto uploaden.
P.S. Als mijn omschrijving niet duidelijk genoeg is (wat ik me niet kan voorstellen voor iemand die al eens eerder een processor gelapt heeft) zal ik een foto uploaden.