Momenteel rij ik in een Citroën ZX 1.4 uit '92 rond. Alhoewel dit apparaat me al zo'n 50.000 km zonder al te veel problemen overal naar toe heeft gebracht begint het einde wel in zicht te komen en kan ik me nu wel iets meer luxe veroorloven.
Ik rijd zo'n 80km per dag naar m'n werk en terug voornamelijk over auto- en snelweg (100km).
Daarnaast woont m'n familie in het noorden, m'n schoonfamilie in het zuiden en ik in het westen dus een bezoek hieraan kost ook elke keer aardig wat snelweg kilometers.
Nu ben ik dus op zoek naar een (2e hands) auto met de volgende kenmerken:
- Comfortabel (stil! en een airco
)
- Betrouwbaar
- Betaalbaar (budget zo'n 2500 euro)
- Niet te oud (i.v.m. betrouwbaarheid)
Op die laatste 2 kenmerken kan ik wel makkelijk zoeken op marktplaats e.d. maar dan blijven er nog 1000 opties.. Die eerste 2 vind ik belangrijker en het is een beetje lastig om 1000 reviews op te zoeken en te lezen..
Merk maakt me niet zo veel uit, het formaat moet minstens ZX of groter zijn vanwege vakanties (kamperen).
Heeft iemand tips om m'n zoekopdracht te vereenvoudigen?
Ik rijd zo'n 80km per dag naar m'n werk en terug voornamelijk over auto- en snelweg (100km).
Daarnaast woont m'n familie in het noorden, m'n schoonfamilie in het zuiden en ik in het westen dus een bezoek hieraan kost ook elke keer aardig wat snelweg kilometers.
Nu ben ik dus op zoek naar een (2e hands) auto met de volgende kenmerken:
- Comfortabel (stil! en een airco
- Betrouwbaar
- Betaalbaar (budget zo'n 2500 euro)
- Niet te oud (i.v.m. betrouwbaarheid)
Op die laatste 2 kenmerken kan ik wel makkelijk zoeken op marktplaats e.d. maar dan blijven er nog 1000 opties.. Die eerste 2 vind ik belangrijker en het is een beetje lastig om 1000 reviews op te zoeken en te lezen..
Merk maakt me niet zo veel uit, het formaat moet minstens ZX of groter zijn vanwege vakanties (kamperen).
Heeft iemand tips om m'n zoekopdracht te vereenvoudigen?