Hallo, ik heb een fotootje. Deze wil ik op msn als een soort emoticon gebruiken, en daarom wil ik hem in kleine stukjes verdelen van 19x19 pixels. Deze kan ik in msn dus weer als het ware in elkaar plakken tot één grote emoticon. Weet iemand een programma waarmee dit kan?
Paint?
Maarre, MSN heeft dacht ik een limiet van 7 emo's per bericht, dus het gaat niet werken anyway.
Maarre, MSN heeft dacht ik een limiet van 7 emo's per bericht, dus het gaat niet werken anyway.
@Muthas : Onzin
, je kunt net zoveel emoticons versturen als je wilt. Dit wordt alleen maar beperkt door de maximale berichtlengte (in karakters).
[ Voor 5% gewijzigd door adoy op 13-05-2008 19:09 ]
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Ik heb er al veel meer verstuurd net. Ooit kreeg ik er niet meer dan 5 in, nu lijkt het niet meer te boeien. Maar ik zal eens even iets uitproberen, want misschien heb je toch gelijk, want veel van die emoticons die ik tegelijk verstuurde waren hetzelfde
EDIT: Nee tegenwoordig kan je zoveel sturen als je wil
EDIT: Nee tegenwoordig kan je zoveel sturen als je wil
[ Voor 10% gewijzigd door Amanoo op 13-05-2008 19:11 ]
onbeperkt aantal emoticons wel ja.adoy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:08:
@Muthas : Onzin, je kunt net zoveel emoticons versturen als je wilt. Dit wordt alleen maar beperkt door de maximale berichtlengte (in karakters).
maar geen custom emoticons
[Edit]
Je kunt maximaal vijf verschillende aangepaste emoticons verzenden. Verwijder een of meer aangepaste emoticons uit het bericht.
[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2008 19:12 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Maar wat heb je zelf al gezocht? Was er echt niets te vinden op het woord 'slice'?
Haha, ik denk dat er inderdaad nog geen programmaatje is dat alles precies naar 19x19 slice't. Jeuj 
Het lijkt me een beetje overkill om hiervoor Photoshop aan te gaan schaffen. Probeer dan Irfanview ofzo.
En had je al nagedacht over het feit dat je 2 of meer rijen emoticons recht onder elkaar heel goed moet uitkienen?
Het lijkt me een beetje overkill om hiervoor Photoshop aan te gaan schaffen. Probeer dan Irfanview ofzo.
En had je al nagedacht over het feit dat je 2 of meer rijen emoticons recht onder elkaar heel goed moet uitkienen?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
kun je wel een makkelijk scriptje voor schrijven volgens mij 
is Picnik niet makkelijk om te gebruiken voor zoiets simpels?
online, simpel en gratis
is Picnik niet makkelijk om te gebruiken voor zoiets simpels?
online, simpel en gratis
Pagina: 1