Toon posts:

Raid Configuratie 0 geeft Error Ocured aan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik een pc van een collega van mij binnen gekregen.

En die geeft bij de raid configuratie een foutmelding aan bij de eerste hardeschijf, dat is Error Ocured.
Hij heeft een Raid 0 configuratie, nou was mij de vraag of de data van die hardeschijf te redden valt.
Naar mijn zeggen is dat niet mogelijk.

Ik heb geprobeerd om een diagnostic tool van western digital te later draaien, maar dat werkt niet omdat die de hardeschijven niet kan vinden.

Sata kabels verandert, heeft ook niet geholpen, andere stroomstekkers er in pluggen helpt ook niet

Misschien dat jullie toch een mogelijkheid weten om de data terug te krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 16:53 ]

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Tenzij je die ene harddisk weer aan de praat krijgt, krijg je er geen data meer vanaf. Bij RAID0 staat de data om en om in blokjes over beide schijven verdeeld, dus als er een schijf overlijdt is van alles de helft verdwenen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Activate
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-02 06:52
Mischien dom, ik heb ook eens gehad dat er een error was terwijl de pc dus wel werkte!!

Als je nu een andere schijf pakt en hierop windows installeert met de RAID drivers, mischien kun je dan proberen deze configuratie te benaderen?

Volgens mij kan je het anders nooit werkend kijgen omdat het systeem de RAID drivers moet zien en dit werkt dus niet onder een ander programma?

Of zie ik dit fout?

Suc6!