Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN Messenger 7.5 Verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10 08:57
Tja, de titel klinkt simpeler dan het is...

Ik zit met het probleem dat ik bij een kennis van mij windows live messenger moet instaleren, maar dat ik de oude msn messenger er niet eens afkrijg... De reden.. Een andere thuishobbiest heeft in de program files folder alle files uit het mapje MSN Messenger gegooit...

Tijdens de install van windows live messenger krijg ik nu te doen dat er al een andere versie is geinstaleert, logisch, maar zelfs naar alle reg keys met het pad te hebben verwijderd, krijg ik nog steeds deze error!

Voordat ik de regkeys verwijderde, natuurlijk eerst geprobeerd een repair te draaien met een 7.5 setup, maar ook dit mocht niet baten...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, zonder dat ik WXP opnieuw hoef te instaleren?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Eerst even 7.5 herstellen door een installer van http://www.oldversion.com/ te halen, dan verwijderen en dan nieuwe versie erop?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Eerst 7.5 weer volledig opnieuw installeren?

Money for nothin' and your chicks for free

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Waarschijnlijk kan je ook met een programma als "tweak xp" of "tweak UI" het msn programma uit de geinstalleerde software lijst verwijderen...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:54

RnB

CCleaner gebruiken? Die verwijdert ws wel de overige troep op en dan moet je ook ff het registry scannen en de entries verwijderen als ie ze heeft gevonden. :)

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Via tooltjes zoals tune-up utilities je register eens laten opkuisen en daarna opnieuw proberen. Of op een andere PC installeren en de bestanden terugkopieren naar de pc van je kennis.

[ Voor 38% gewijzigd door Big Womly op 13-05-2008 15:17 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10 08:57
Mopperman schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:12:

Voordat ik de regkeys verwijderde, natuurlijk eerst geprobeerd een repair te draaien met een 7.5 setup, maar ook dit mocht niet baten...
Reef_91 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:16:
CCleaner gebruiken? Die verwijdert ws wel de overige troep op en dan moet je ook ff het registry scannen en de entries verwijderen als ie ze heeft gevonden. :)
Kan eens kijken... Eventueele andere oplossingen?

[ Voor 39% gewijzigd door Mopperman op 13-05-2008 15:27 ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Pagina: 1