Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 12:09
Aangezien recent een reepje van mijn DDR1 geheugen is overleden, heb ik besloten om in plaats van nieuw DDR1 aan te schaffen een upgrade te doen naar DDR2.
Hiervoor heb ik net het pakketje binnen, en ik sta op het punt om deze te installeren.

Echter heb ik liever niet dat ik Vista helemaal opnieuw moet installeren, en zou ik liever net als bijv. bij XP kon een repair install doen nadat het moederbord vervangen is.

Kan dit echter nog met Vista? of kan dit efficienter door bijvoorbeeld al voordat ik het moederbord vervang iets op de PC te doen (huidige moederbord drivers verwijderen oid?).
De PC boot nog wel gewoon in zijn oude configuratie zonder dat reepje geheugen, en is slechts een beetje langzaam. Ik kan dus nog wel acties ondernemen op het oude moederbord.

Ik heb al contact opgenomen met Microsoft, en die hebben me verteld dat ze niet moeilijk zouden doen met product activatie, maar ik gewoon even zou moeten bellen ipv online activatie, maar ze konden me niet helpen met vervangen zonder re-install :(

Alvast bedankt

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vista is beter bestand tegen HAL wisselingen, maar je zou met devcon bijvoorbeeld wel de overbodige hardware uit je systeem kunnen gooien voor je je image/hdd gaat overprikken op je nieuwe moederbord.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device