[EVENT] Kings Of Code

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Topicstarter
Ey,
Ik zal wel willen weten wie van de tweakers naar Kings of Code gaan.
Ik ga zelf, om yourhosting te vertegenwoordigen.

Wie komen er?
Mozilla - Quirksmode.org - Fronteers - Netjam - Yahoo - W3C - YourHosting - n3rd.tv - Netlog - NetCoop - Kolofon.net - Pagelink interactives - 80beans - ConfNetwork - iBuildings - Tam Tam - Submarine - Studio Joyo - Total Active Media - Digital Energy - Meritos - Matsimitsu - KilianValkhof.com - A&M ImpacT - Fleck - Anytime Anyplace - Mangrove - Innovation District - InstantInterfaces - Million Pieces - de Volkskrant - Javeline - w3lab - Digital4u - Bookit - Cyso - CodeQuest - UGAME - phpGG - Thomas Cook - SolidFlux - Slandr.net - Saxion - Hamaka - Meganova - 8Projects - stephanbakker.nl - Creative Monkeys - Daferno - Syndicat - HvA - VectorClass - Internetbureau Holder - Grrr - Poort80 - Reinier.biz - Picura - Weekendjeweg.nl - Wakoopa - FabChannel - Tribal - Qontent - Spill Group - 3rdbase - De Pannekoek en De Kale - Dutch Cowboys - Occhio Design - Twones - Info.nl - Van Eldijk Studio's - Bubble Foundry - Ilse Media - Ruby en Rails - Lectric - Clockwork - ICATT - Opinity - Qash - Ajaxorized - Two Kings - Mediamatic - Adobe User Group - Web Power - Yes2web - ABN AMRO - Synquad - Library Wageningen UR - D-sign - Eduhub - Angry Bytes - Pool Worldwide - eBuddy - Duidelijk Nieuwe Media - Dot TK - VPRO - True - frankbosma.nl - InterAmbition - KEGA | it nova - Fingertips - Internethelden - Ordina - 12Register - Jips Company - LostBoys - Yonego - Momkai - Evident - Pixelindustries - feweb - HvA - Finalist - eFocus - Interface:Implementation - Bitstorm - Webwereld

bron:kingsofcode.nl

De toegangs prijs is 165 euro en het event is op 27 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go2MvR
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-03-2021
Brantje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:40:
De toegangs prijs is 165 euro...
Het lijkt me serieus erg interessant, maar 165 euro ligt toch iets boven mijn budget als student.

van-rijnsbergen.nl | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:52
Als student zijnde kun je volgens mij korting krijgen. (ik sta er ook tussen (matsimitsu :)))

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:39

unclero

MB EQA ftw \o/

Mja, wij (de developers hier) krijgen van de baas al DevDays (inclusief GeekNight) cadeau. :D

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Topicstarter
messi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:38:
Als student zijnde kun je volgens mij korting krijgen. (ik sta er ook tussen (matsimitsu :)))
Kijk dan zie ik je misschien daar wel.
Ik zal me naam wel pm'en als je wilt meeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:09
Klinkt op zich wel aardig, maar of het die 165,- waard is?
Ik vraag me af hoe interessant de spekers zijn, als ik het programma moet geloven zijn het nogal wat open deuren....

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Topicstarter
Voor studenten zijn er een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor slechts € 100,- incl. BTW. Er zijn nog enkele studentenkaarten, neem hiervoor snel contact met ons op.
Sprekers staan hier:
http://kingsofcode.nl/pages/speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:39:
Klinkt op zich wel aardig, maar of het die 165,- waard is?
Ik vraag me af hoe interessant de spekers zijn, als ik het programma moet geloven zijn het nogal wat open deuren....
Wat bedoel je daarmee? Sprekers zijn voor de meeste front-end coders behoorlijk interessant, denk ik. Resig en PPK zijn hele grote namen in dat wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Brantje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:30:
[...]

Kijk dan zie ik je misschien daar wel.
Ik zal me naam wel pm'en als je wilt meeten ;)
Haha is goed :)

Ik ga vooral voor Nate Able van CakePHP, omdat ik heel veel met dit framework werk en niet bij CakeFest in de VS kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Henk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05
Nog een vinger hier. Wij komen met een man of vier.

En voor de mensen die naar de devdays gaan, laat effe weten wat je van de terugreis vond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Ik had nog niet van deze conferentie gehoord. Ik ken de organisator en de meeste sprekers niet, eens uitzoeken of het wat voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Sprekers zijn voor de meeste front-end coders behoorlijk interessant, denk ik. Resig en PPK zijn hele grote namen in dat wereldje.
De namen zijn wel interessant idd, maar misschien ligt het aan de omschrijving op de site... :)

Als ik die doorlees staat er dat iemand van jQuery zegt dat js-libraries handig zijn, iemand van CakePHP zegt dat een framework handig is, PPK zegt dat event-handlers handig zijn.... dat kan ik zelf ook wel bedenken, en het is te verwachten dat ze dat zeggen.

Nu zullen ze heus wel wat zinnigs te melden hebben, maar ik heb in ieder geval niet direct iets van "daar moet ik bij zijn", zeker niet voor dat geld :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:52:
Nu zullen ze heus wel wat zinnigs te melden hebben, maar ik heb in ieder geval niet direct iets van "daar moet ik bij zijn", zeker niet voor dat geld :)
Ik vind 165 euro eerlijk gezegd geen geld...maar ik hoef het dan ook niet zelf te betalen. ;) Het is echt niet uitzonderlijk als dit soort dagen 3-5 keer zoveel kosten in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:25
Ik bent er ook bij! Eens kijken of we nog een mooie n3rd.tv reportage kunnen schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:28

alienfruit

the alien you never expected

De Scriptnazi komt dus ik kom niet. Lijkt mij logisch.

[ Voor 16% gewijzigd door alienfruit op 16-05-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:28:
De Scriptnazi komt dus ik kom niet. Lijkt mij logisch.
Que? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:17
Morgen dus!

Ik ga ook heen, met 3 collega's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tikje naar Webdesign, Markup & Clientside Scripting aangezien dit een frontend dev-event betreft ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Waarom staat dit hier nu pas grr :P
Morgen is nét ff te kort dag :(

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sowieso zijn er nu geen kaarten meer. ;(
Als ik dit eerder had geweten had ik dit wel even bij m'n baas voorgelegd. :P Waarom heb ik hier geen ads van gezien?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde inderdaad. Het is ook pas een paar dagen uitverkocht. Jammer dat jullie niet kunnen komen, ik had graag weer eens wat tweakers ontmoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ben er net geweest met drie collega's van eFocus. Als clientsider vond ik het best interessant, maar ik denk voor serverside devvers wat teveel gefocust op clientside. Wel leuk om de enorme verschillen in presentatie-skills te zien. Wat mij betreft had die dude van Yahoou UI het mooiste verhaal. Mark Burbeck kon ook goed praten trouwens, maar ik vond de inhoud niet heel boeiend.

Ik vond het overigens mega-irritant dat ze die backchannel messages achter projecteerden terwijl de sprekers nog hun vragenronde deden. Ik werd er door afgeleid en af en toe begon het publiek te lachen om een bericht, terwijl de spreker geen idee had waar het over ging.

En de koffie was asociaal duur; €2,- voor een bakkie :X

[ Voor 6% gewijzigd door TheLemon op 27-05-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Henk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05
TheLemon schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:39:
Ben er net geweest met drie collega's van eFocus.

Heh, en zo kom je op een forum opeens een collega tegen :w

/slowchat

Edit: om ook een mening te geven, ik vond het ook wel aardig verdeeld. Die gast van CakePHP was inderdaad erg slecht. Die Yahoo-meneer heb ik een paar jaar geleden ook op @media gezien en het grappige was dat hij toen ongeveer de eerste helft van zijn verhaaltje vertelde. Ben benieuwd hoeveel informatie erin zit als ze nog tien jaar verder gaan met onderzoek.

Verder heb ik het over het algemeen niet zo op een bombardement van feitjes en trucjes. Dat soort dingen kun je beter op het internet lezen. Liever zie ik een rode draad/filosofie of een ander verhaal met een (groot/belangrijk) punt.

Zo'n verhaal over de vier grote javascript-libraries: zet gewoon een paar matrices met features op het web en vertel ons een spannend verhaal over hoe jQuery in elkaar steekt. Lijkt me veel inspirerender.

Evengoed heb ik me prima vermaakt hoor en ook wel wat nieuwe dingetjes opgepikt. Van RDFa wist ik niet eens dat het bestond..

[ Voor 65% gewijzigd door DJ Henk op 27-05-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ook net geweest. Vond het best leuk en interessant, ook voor serversiders was er genoeg imo maar de focus lag vooral op frontend. PPK, Yahoo UI, en die gast van Netlog vond ik t best, dat verhaal over CakePHP sloeg nergens op imo, die gast trapte de rest alleen de grond maar in zonder erop in te gaan waarom CakePHP nu juist zo goed is... lachte om zn eigen grappen (en als enige). De backchannel berichten vond ik lachen, heb me er erg mee vermaakt maar voor de sprekers was t niet echt ideaal inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat vonden jullie van mij? ;)

Ik vond zelf de kwaliteit vrij goed. PPK was technisch diep en vlekkeloos uitgevoerd. Resig had iets kritischer over alle frameworks mogen zijn van mij. Wat dat betreft vond ik Nate van CakePHP verfrissend eerlijk :P Achteraf gezien had ik van Resig meer verwacht. Als 'ie een presentatie over z'n processing.js of die nieuwe CSS query selector van 'm had gegeven was het interessanter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Voor mij als backender en semi-frontender was het verhaal van netlog erg interessant. Ik ga daar ook maar eens een account maken het ziet er zoveel overzichtelijker uit als Hyves. Had nooit verwacht dat ze 35 miljoen gebruikers hebben. Ook grappig om te zien dat het met zoveel minder capaciteit als Hyves toch goed uit de voeten kan.

Verder was het verhaal van PPK interessant (voorbeeld code!) en ik kende het verhaal van Yahoo grotendeels al van andere conferenties. Verrassend trouwens dat PPK gewoon geen firebug gebruikt, terwijl hij al wel jaren firefox gebruikt! Ook leuk om te zien dat verder gewoon _iedereen_ firebug gebruikte :P

Wat CakePHP betreft, tsja, het is "mijn" framework dus ik ben zo biased als wat ;)
Hij had wat mij betreft wat meer in moeten gaan op de rete gave features van 1.2 in plaast van de standaard vergelijking. Wel leuk was die hele rails vs (cake)PHP "rel" die erna ontstond.

Die javascript libary presentatie op het eind mocht wat mij betreft ook wel wat meer de JQuery kant op gaan. De verschillen tussen de libaries ken ik onderhand al wel.

Naast de presentaties ook een aantal leuke mensen ontmoet met dezelfde ideen als ik heb, erg leuk!
Thanks voor je (visite)kaartje ;) Als jullie echt stagaires kunnen gebruiken, hoor ik dat graag :)

Vond het leuk dat je de presentatie in het engels deed voor de engelse gasten. Verder was het erg duidelijk en vloeiend verhaal, maar dat had ik je al verteld ;)

Nog bedankt voor het bier :P

[ Voor 29% gewijzigd door messi op 27-05-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:52:
En wat vonden jullie van mij? ;)

Ik vond zelf de kwaliteit vrij goed. PPK was technisch diep en vlekkeloos uitgevoerd. Resig had iets kritischer over alle frameworks mogen zijn van mij. Wat dat betreft vond ik Nate van CakePHP verfrissend eerlijk :P Achteraf gezien had ik van Resig meer verwacht. Als 'ie een presentatie over z'n processing.js of die nieuwe CSS query selector van 'm had gegeven was het interessanter geweest.
Ja ik vond het PPK verhaal ook goed. Lekker inhoudelijk met voorbeelden, dat willen devvers toch zien.
Ik neem aan dat 'jij' van eBuddy bent? Erg goed gepresenteerd in ieder geval. Het begin vond ik sterk, goeie opbouw, maar ik had iets meer verwacht van het 'toekomst'-verhaal. Imo focuste het iets teveel op één onderwerp: security, terwijl dat m.i. toch meer een backend dan een puur frontend verhaal is.

Het schiet me nu pas te binnen, maar ik had eigenlijk best wel wat verhalen over CSS3 en HTML5 verwacht. Dit bedoel ik over de hele conferentie hoor. De meeste sprekers bleven erg in het hier en nu hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat dat betreft vond ik Nate van CakePHP verfrissend eerlijk :P
Zo kun je t ook noemen ja.

"Binnenkort is de documentatie wel wat uitgebreider" kun je denken : mooi, goed bezig :) of: het zuigt dus nu. net hoe je het wilt vertellen natuurlijk. Ik heb in Zend meer vertrouwen, en wat hij als nadeel gaf dat de structuur niet 100% vast staat, vind ik meer een voordeel.

De ruby/php 'rel' was wel geinig opzich ja :) Wat een gemiste kans is imo, de presentatie over Phusion voor RoR. Dat was gewoon een 'dit is ruby on rails in 5min' terwijl ik juist benieuwd was naar dat programma. Nu niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vermakelijke dag gehad, ik vond het zeker het geld waard (ook al had ik een sponsorpas :P). Dit is echt een schijntje vergeleken bij soortgelijke conferenties (neem een FOWA bijvoorbeeld, hun developer track is zo'n beetje hetzelfde). Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat de "gemiddelde nederlander" conferenties altijd duur vind... een euro of 350 zou marktconform zijn vergeleken met de internationale conferenties. Wellicht omdat je dan ook al reis- en hotelkosten hebt enzo en de conference pass dus relatief minder kost ofzo?

Persoonlijk heb ik werkelijk niets nieuws gehoord, behalve de 25kb limiet voor objecten die de iPhone kan cachen :P Kan me echter voorstellen dat vooral het verhaal van Nate van Yahoo! een eye-opener is voor een front-ender wanneer je het nog nooit gehoord had (maar aangezien hij en Steve Souders ditzelfde praatje al tig keer gehouden hebben kan ik me dat moeilijk voorstellen).

Jammer inderdaad dat Resig niets vertelde over processing.js, dit was wel een heel algemeen praatje. Ondanks dat het subjectief was kwam het er toch op neer dat jQuery de meeste functionaliteit biedt :P

Nate Abele gelooft wel heel erg in CakePHP en gebruikte aardig wat non-argumenten om aan te tonen waarom het zo goed is t.o.v. RoR. Heel leuk dat er geen enkele RoR-site in de Alexa Top 100 staat, maar hoeveek CakePHP-sites staan erin? Je zou zo kunnen beweren dat PHP dus kennelijk beter schaalt, maar dat zegt weinig over CakePHP. Ondanks dat 'ie om z'n eigen grappen moest lachen is het best een aardige gast hoor ;)

Peter-Paul Koch had een leuke talk, beetje te specifiek misschien, maar hij maakte wel goede punten. Volgende keer een iets langer t-shirt aan ppk, zo erotisch is je bierbuik niet ;)

Sorry, maar bij Birbeck viel ik echt bijna in slaap. Wat een droge stof zeg.

Lemaitre's verhaal over de architectuur achter Netlog was leuk. Voorspelbaar (zo zou ik het ook opzetten en ben ook wel gewend in dergelijke setups te werken (maar dan véél kleiner)), maar het gaf wel een heel duidelijk beeld. Hij deelt iig mijn liefde voor memcached :P Typisch ook hoe zij met bijna 3 keer zoveel pageviews als Hyves en 6 keer zoveel leden toch zo'n 750 servers minder nodig hebben dan Hyves :)

Al met al een leuke dag zoals gezegd, volgend jaar weer wat mij betreft.

Blues, was jij van het bedrijf van de gratis mokken? edit: Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:39:
Wat een gemiste kans is imo, de presentatie over Phusion voor RoR. Dat was gewoon een 'dit is ruby on rails in 5min' terwijl ik juist benieuwd was naar dat programma. Nu niks over gehoord.
Dat was inderdaad ronduit slechte reclame voor RoR. Een gast wiens engels niet afdoende was (en onnodig, nederlands was prima geweest), een RoR-primer gaf terwijl 90% van de zaal volgens mij wel bekend was met de materie en geen flauw benul had van de verstreken tijd. En dat terwijl mod_rails een hardstikke mooi initiatief is! Jammer dat er daarna een negatieve comment uit de zaal kwam; wees blij dat mensen tijd in een dergelijk open source project steken.

De GIT-pitch kwam ook niet echt uit de verf volgens mij, terwijl het wel "the way to go" is op termijn denk ik. Branchen in SVN is nu een redelijke bitch, GIT zou dit weleens op kunnen gaan lossen.
Achteraf gezien had ik van Resig meer verwacht. Als 'ie een presentatie over z'n processing.js of die nieuwe CSS query selector van 'm had gegeven was het interessanter geweest.
Wat is zijn rol tegenwoordig precies? Ik hoorde vandaag voor het eerst dat 'ie funded was en er een betaald team bezig is met de ontwikkeling van jQuery. Zou hij zich zelf überhaupt nog wel tot op het programmeerniveau bemoeien met jQuery?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:22:
Wat is zijn rol tegenwoordig precies? Ik hoorde vandaag voor het eerst dat 'ie funded was en er een betaald team bezig is met de ontwikkeling van jQuery. Zou hij zich zelf überhaupt nog wel tot op het programmeerniveau bemoeien met jQuery?
De avond ervoor was er een diner met alle sprekers, toen hebben we het daar over gehad. Zoals ik het begreep is hij nu voornamelijk bezig met het aansturen van het ontwikkelteam (waarvan er een deel gesponsord wordt door hun werkgevers). Ze zijn volgens mij niet 'funded' in de zin van dat ze een financier hebben maar ze hebben een 'grant' (subsidie?) om ARIA te implementeren, al is me niet duidelijk wat dat practisch betekent voor bijvoorbeeld een gebruiker zonder muis. Voor de rest werkt hij voor Mozilla aan hun JavaScript support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:36:
De avond ervoor was er een diner met alle sprekers, toen hebben we het daar over gehad.
Slightly off-topic: ik was ook uitgenodigd, maar voelde me helaas niet helemaal okay. Erg jammer dat ik het gemist heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Vond het best een geslaagd event :) PPK hield idd een lekker inhoudelijk verhaal wat gewoon goed in elkaar zat, van netlog was ik ff bang dat het een demopraatje werd, maar dat viel reuze mee. RDF kende ik eigenlijk alleen van de xml versie met dublincore/owl etc, en daarmee vergeleken was dit verfrissend simpel en bruikbaar.

@Blues :P toen jij stond te praten dacht ik al "hee, ik ken die gast", en dat bleek dus idd van een oude W&G meeting :Y)

Die selector api (Sizzle?) van Resig ben ik wel heel benieuwd naar. Ik develop nog steeds liever met een aantal onafhankelijke componenten die handige dingen voor me doen, en dan is het wel zo handig er een selector api in te kunnen hangen zonder er een hele lib voor nodig te hebben, of em zelf te moeten schrijven.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clay schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:00:
Die selector api (Sizzle?) van Resig ben ik wel heel benieuwd naar. Ik develop nog steeds liever met een aantal onafhankelijke componenten die handige dingen voor me doen, en dan is het wel zo handig er een selector api in te kunnen hangen zonder er een hele lib voor nodig te hebben, of em zelf te moeten schrijven.
Eens. Ik zal 'm eens mailen over de status ervan :) Ben erg benieuwd wat hij doet dat het zoveel sneller maakt dan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick* :)

Kings of Code 2009 vindt plaats op 29 en 30 juni. Op de 29e is er ook een aantal side-events. Ik heb zelf nog niet geregistreerd maar ben zeker van plan om snel een kaartje te kopen. Dit jaar helaas niet uitgenodigd om zelf een praatje te houden ;)

De sprekers deze keer zijn ook zeker interessant. Steven Pemberton heb ik al een aantal keer zien spreken en is over het algemeen zowel informatief als grappig. Ik vond Cappuccino en Objective-J een drama om te gebruiken dus ik hoop dat meneer Tolmasky me weer een beetje enthousiast kan maken met zijn praatje.

Hier nog gegadidgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zijn nog aant twijfelen eigenlijk. Vorig jaar spraken de onderwerpen met een stuk meer aan dan nu eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:28

alienfruit

the alien you never expected

De sprekers zijn niet echt interessant. Hopelijk komen er nog andere leuke sprekers. Vorig jaar was dan leuker.

[ Voor 13% gewijzigd door alienfruit op 16-05-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Vorig jaar was fantastisch ja. Met name de presentatie over clientside caching en optimalisatie voor snelheid (van Yahoo), PPK en die gast van Netlog waren erg goed. Daagje weg is altijd leuk, maar met de huidige sprekers zit ik liever op kantoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Nu zitten er nog niet zo heel erg veel interessante sprekers, wel een paar trouwens, maar er komen nog namen bij. Ik ga het nog even voorleggen bij de baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog iets te melden over het KoC event gisteren? Ik heb de eerste dag gemist maar gisteren was licht teleurstellend. Afgezien van de eerste presentatie door Aral Balkan -- die echt fantastisch was -- en de laatste door Joe Stump varieerde de kwaliteit van mildly boring tot insultingly stupid. Het event zelf was vlekkeloos geregeld met goede wifi en een mooie (koele!) locatie. Erg gezellig ook weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Mn collega's en ik vonden de sprekers niet echt tof dus besloten we niet te gaan. We hebben ook genoeg deadlines dus allemaal ff een dag weg deze periode was sowieso lastig :+
Pagina: 1