Ik lees soms het forum in de trein op m'n telefoon, en daarbij gebruik ik in mijn browser (Opera Mobile) een simpele weergave die CSS en plaatjes uitschakelt. Voor de bovenste menubalk betekent dit dat alle menu-items onder elkaar staan en daarvoor hebben jullie de link 'Spring voorbij navigatie' gemaakt, een heel handige link (als het werkt
) die inderdaad voorbij de navigatie springt.
Is het misschien een idee om een optie te maken (eventueel op te slaan via een cookie, ben op m'n telefoon eventueel ook ingelogd) die het complete navigatiemenu inklapt? Bijvoorbeeld met een linkje of eventueel met een knopje (ik weet alleen niet of Javascript wel werkt met de nu ingestelde opties op m'n telefoon). Ik hoor graag van jullie.
Is het misschien een idee om een optie te maken (eventueel op te slaan via een cookie, ben op m'n telefoon eventueel ook ingelogd) die het complete navigatiemenu inklapt? Bijvoorbeeld met een linkje of eventueel met een knopje (ik weet alleen niet of Javascript wel werkt met de nu ingestelde opties op m'n telefoon). Ik hoor graag van jullie.