De kabelleverancier komt binnen via 1 kabel. Vanuit die kabel wil ik graag radio en tv hebben. Tv is geen probleem. Splitter erop en alle tvs werken. Nu wil ik echter ook een splitter die van die ene kabel een tv + radio aansluiting maakt.
Gisteren hele dag zitten googlen etc (lekker in de tuin emt de laptop
) Maar kan dus niet zo'n splitter vinden. Kan alleen zo'n wanddoos vinden zegmaar wat je in de muur moet doen.
Ook bij conrad bijvoorbeeld kon ik het niet vinden. De lokale gamma etc weten volgens mij nog niet eens wat kabel tv is (afgaande op de gezichtsuidrukking als ik mijn vraag stel aan een medewerker
)
De volgende situatie wil ik realiseren:
............ ------ TV aansluiting
Kabel /
......... \ ____ Radio aansluiting
Bestaat zon splitter uberhaupt wel? Of ben ik genoodzaakt zo'n wanddoos te nemen hiervoor? Wat best vervelend zou zijn aangezien dat best groot is en ik niet veel ruimte heb bij de kabel.
Gisteren hele dag zitten googlen etc (lekker in de tuin emt de laptop
Ook bij conrad bijvoorbeeld kon ik het niet vinden. De lokale gamma etc weten volgens mij nog niet eens wat kabel tv is (afgaande op de gezichtsuidrukking als ik mijn vraag stel aan een medewerker
De volgende situatie wil ik realiseren:
............ ------ TV aansluiting
Kabel /
......... \ ____ Radio aansluiting
Bestaat zon splitter uberhaupt wel? Of ben ik genoodzaakt zo'n wanddoos te nemen hiervoor? Wat best vervelend zou zijn aangezien dat best groot is en ik niet veel ruimte heb bij de kabel.