Toon posts:

Linksys WAG354G + Webserver prt 80

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een webserver die gewoon keurig op poort 80 draait en ook poort 443 bedient.
Daarvoor hangt een Linksys WAG354G Home Gateway met keurig de poorten geforward naar de server toe.

Af en toe (4 of 5x per dag, onregelmatig), kan ik van buitenaf poort 80 niet meer benaderen. Het duurt dan heel lang en geeft aan dat de pagina niet gevonden kan worden. Via poort 443 werkt alles wel gewoon.

Als ik dan in de Linksys WAG354G opnieuw op save druk bij de port forwarding instellingen, werkt alles gewoon weer. Ik verander niets, ik schut zeg maar alleen de modem weer wakker en dan doet de port forwarding het weer, tot het probleem zich opnieuw voordoet.

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/9571/linksysbz8.jpg

Ik kan helaas niet vinden waar het probleem vandaan komt.. Iemand wellicht ideeen?

Verwijderd

ik zeg: firmware upgrade

Verwijderd

Topicstarter
Er is helaas voor de WAG354G (AnnexB) geen upgrade van de firmware beschikbaar. Enkel voor de Annex A.

Verwijderd

heb je al een complete factory reset geprobeerd?

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:24

allure

Titaan fase 2/3

als je de instellingen opnieuw "saved" dan doet de router een restart, dat verklaard waarom hij daarna wel weer normaal functioneerd.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:12

Predator

Suffers from split brain

Dat is duidelijk een bug en niets meer.
Mail even naar linksys support, misschien kan je al een beta firmwire krijgen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

maar probeer anders eens een algehele reset en daarna handmatig alles weer opnieuw invoeren.
totally from scratch weer beginnen..

Ook even de stroom er af
Pagina: 1