Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[office 2007]Bookmarks verwijderd / en opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Beste Tweakers,

Na een pittige zoektocht op google ga ik toch maar m'n probleem even hier neer kladden.

Mijn vriendin heeft de afgelopen 2 weken bijna full time gewerkt aan een essay.
In deze essay moest ze bookmarks aanmaken om makkelijk naar bepaalde onderwerpen te springen.

Gisteren was ze bezig met hyperlinks te maken (moet woensdag klaar zijn) dit ging allemaal goed. Echter doordat er veel bookmarks waren heeft ze deze verwijderd omdat ze geen overzicht meer had met de links. Ze heeft eerst een paar bookmarks verwijderd en getest of deze nog werkte, de bleek ook het geval.

Na een herstart van de computer bleek dit niet meer te werken, wellicht heeft word deze links in z'n cache gehad en heeft zij gedacht dat het geen probleem was om deze verwijzing te verwijderen.

Ja, heel dom; dat heb ik haar ook gezegd maar daar is nu niets aan te doen.

Wat ik mij afvroeg is of er nog ergens een soort van versiebeheer is in word waar je bepaalde opgeslagen documenten kunt herstellen, of te wel terug in de tijd gaan?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ze heeft ook nooit backups gemaakt (bijv. door te kopieren van PC1 naar PC2, of naar zichzelf te mailen) en heeft steeds de oude versie overschreven?

Als er al een kans zou zijn, is opnieuw beginnen nog het snelste - denk ik.

En leg haar - na woensdag - ajb het gegeven van backups uit. Ik maak altijd dagelijks een nieuwe kopie van stukken waar ik aan werk. Kost een beetje, levert een boel plezier...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)