[Telfort] Hakkelend telefonie

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:09
Ik had dit all in de algemeen telfort topic gevraagd maar daar krijg ik geen antwoord dus probeer ik het hier maar eens.

Ik heb een heel groot probleem, mijn voip van telfort is om te janken en ik word er gewoon hopeloos van. Mijn voip verbinding hakkelt aan mijn kant van de telefoon ander kant heeft prima geluid. Ik bezit inmiddels mijn 3de modem maar dat haalt niets uit.

Hier even mijn data.
1. Firewall is uit.
2. 16500 Kb down, 1020 Kb up.
3. Alle porten zijn door geroute naar me server op port 5060 na.
4. Ik heb VOIP Priority aan staan op 100 Kb.
5. CPU staat veel van de tijd op 50% of meer en geheugen 28%.

Hier bij download en upload ik niet. zou ik dat nog een beetje doen, dan is het gesprek helemaal niet meer te volgen. Mijn DSL lijn prima is want als ik een linksys modem er aan hang loopt het als een trein en zonder problemen.

Is er iemand die dit probleem ook heeft of de oplossing weet laat het me weten want ik word er totaal gek van en ik heb er echt genoeg van om die onervaren niet helpende nietsnutten van telfort weer te moeten bellen. Ze laten je daar gewoon rondjes lopen voor 30 cent per minuut zonder dat enigszins helpt.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Poort 5060 (SIP) regelt alleen de opbouw en afbreken van het gesprek. De werkelijke audio loopt over de RTP poorten. Zet je forwards eens ter test uit ;)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
je had de vraag al gesteld waar hij hoort.

AndreStarTrek in "Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8"

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.