Beste Tweakers. ik heb al een beetje zitten zoeken over dit onderwerp, maar ik weet toch niet precies wat ik nou moet gaan doen.
Heb laatst een systeempje gebouwd van wat oude componenten een nieuw moederbord en behuizing, om later te upgraden. Nu viel het mij laatst op dat ik een piepend geluid hoor uit mijn voeding als mijn systeem uit staat. Stekkertjes eens losgehaald voeding stekker er weer ingedaan (niet aangezet) hoor ik het toontje op een andere frequentie maar hij is er nog wel.
Als hij aan staat is er ook een heel erg zacht toontje maar dat valt niet op door de casefans.
De behuizing met voeding heb ik pas 2 weken.
Heb ik gewoon een kapotte voeding gekregen of is dat nou normaal?
Ik heb:
Behuizing met 380 Watt
MSI P35 Neo-F
Pentirum 4 3,2
2 HD's
2 GB DDR2
Soundblaster kaart
DVD-brander
ATI 850XT PE
Heb laatst een systeempje gebouwd van wat oude componenten een nieuw moederbord en behuizing, om later te upgraden. Nu viel het mij laatst op dat ik een piepend geluid hoor uit mijn voeding als mijn systeem uit staat. Stekkertjes eens losgehaald voeding stekker er weer ingedaan (niet aangezet) hoor ik het toontje op een andere frequentie maar hij is er nog wel.
Als hij aan staat is er ook een heel erg zacht toontje maar dat valt niet op door de casefans.
De behuizing met voeding heb ik pas 2 weken.
Heb ik gewoon een kapotte voeding gekregen of is dat nou normaal?
Ik heb:
Behuizing met 380 Watt
MSI P35 Neo-F
Pentirum 4 3,2
2 HD's
2 GB DDR2
Soundblaster kaart
DVD-brander
ATI 850XT PE