Mijn computer loopt elke keer vast als ik programma's als speedfan, everst home, rivatuner etc probeer te starten. Sinds ik mijn oude kaart, ati 2400 pro heb vervangen door een ati 3870 heb ik dit probleem. Heel af en toe start mijn computer ook automatisch op nieuw op zonder dat ik iets bijzonders doe. Waar kan dit aan liggen?
Verder heb ik ook nog een ander probleem dat al langer speelt. Mijn internet wil met enige regelmaat wegvallen. Als ik dat de kabel eruit en er weer in doe, doet hij het over het weer even
.
Zouden deze problemen met mijn voeding te maken kunnen hebben? ik heb een advance 440 watt
Of anders met de koeling van de hardware?
Ik heb een foxconn socket 775 n15235, kweet alleen de naam er niet van.
Verder 2 branders, een netwerkkaart, een firewirekaart, 1 fan van 120 en 1 van 80 mm
2 harde schijven SATA
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Alvast bedankt!
groeten
Sylvain
Verder heb ik ook nog een ander probleem dat al langer speelt. Mijn internet wil met enige regelmaat wegvallen. Als ik dat de kabel eruit en er weer in doe, doet hij het over het weer even
Zouden deze problemen met mijn voeding te maken kunnen hebben? ik heb een advance 440 watt
Of anders met de koeling van de hardware?
Ik heb een foxconn socket 775 n15235, kweet alleen de naam er niet van.
Verder 2 branders, een netwerkkaart, een firewirekaart, 1 fan van 120 en 1 van 80 mm
2 harde schijven SATA
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Alvast bedankt!
groeten
Sylvain