Packet scheduler miniport disconnected

Pagina: 1
Acties:

• draismatic
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11-2023
Hey Tweakers,

ik zit met een probleem.
Al enige tijd is mijn draadloos internet onbetrouwbaar en sinds vanochtend is hij er helemaal mee gekapt. Ik kan wel verbinding maken met mijn router, maar na enkele seconden vliegt de verbinding eruit. Ik kan niet pingen, ook niet op het lan.
Router is een Sitecom WL-143. Geen denderend apparaat, maar heeft het tot op heden redelijk gedaan. En daarbij; ik heb dit probleem maar op 1 apparaat, 2 andere pc's doen het wel goed.
Nu heb ik echt vrij veel geprobeerd, van winsockxpfix tot het reinstallen van mijn pci kaart (Linksys), maar ik hoop dat jullie nog een mooie truc weten. Bij de eventlogs van het systeem staat dat de 'packet scheduler miniport' disconnected is.
En btw, ik kan geen automatisch ip adres meer ontvangen, terwijl de dhcp wel gewoon aan staat.

Bij voorbaat dank!

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Als iets kapot is gegaan in Windows kan je natuurlijk het probleem vinden en fixen, maar veel sneller is gewoon om Windows opnieuw te installeren. Ik neem aan dat je Google al geprobeerd hebt? :)

www.mayaposch.com

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Is je kaart niet stuk :?

Om te controleren of je hardware (wifi kaart) niet stuque is, kan je eventueel even booten van een Ubuntu CD, en dan kijken of je verbinding krijgt.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Heb al verscheidene malen meegemaakt dat het verwijderen van virus scanners (McAfee, Norton) tot dit soort problemen leidt. 't Probleem is dat die "security suites" zich niet helemaal verwijderen en dat de network filters blijven bestaan. Bij gebrek aan configuratie blokkeren ze dan alles. D'r zijn tooltjes te vinden om de restanten van virusscanners te verwijderen. Soms helpt ook het re-installeren van het TCP/IP protocol.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• draismatic
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11-2023
Ok, ik heb mijn meegeleverde driver opnieuw geinstalleerd over de oude heen en nu doet ie het spontaan weer. Dank voor de hulp!