Verschillende producten met fouten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Beste tweakers.
Ik heb de laatste tijd heel veel producten gevonden met fouten daarin. Ik had er al zeker een stuk of 10 gevonden de laatste dagen, ik heb het ook allemaal gemeld, maar om een of andere reden zie ik geen verandering. De prijzen voor bv.Hauppauge WinTV Nova HD S2 bij Central Point staat er al voor een maand of zoiets, en ik heb het al zeker 5 keer gemeld.
Ik vraag me af, wordt hier echt serieus rekening mee gehouden of is de pricewatch-crew gewoon overwerkt dat ze er geen tijd voor hebben.
In het geval van het laatste wil ik wel regelmatig gratis helpen om de gegevens juist te houden, ik denk dat er meerdere tweakers zo zijn die graag zouden willen helpen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De prijzen in de pricewatch worden 4x per dag gesynchroniseerd. Dus het is heel erg goed mogelijk dat als jij nu een foute prijs meldt en die wordt over een uur aangepast dat de foute prijs over 5 uur weer terugstaat (mits die foute koppeling er dan nog is natuurlijk).
Bij sommige shops kan iedere FPA de koppeling verbreken maar bij een aantal shops is dat niet mogelijk. Oplossing hiervoor is dat we het even aan kijken of de foute prijs terug blijft komen en als dat zo is sturen we een mailtje naar de desbetreffende shop. Wordt er dan alsnog niks aangedaan dan kan Longbeard de koppeling er compleet uitgooien. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

FlipFluitketel schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:24:
[...] Wordt er dan alsnog niks aangedaan dan kan Longbeard de koppeling er compleet uitgooien. :)
En Longbeard heeft het vaak te druk voor deze zaken, dus gaat Jimmy mee helpen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Longbeard op 13-05-2008 11:12 ]