Nassi-Shneiderman diagram Applicatie voor Linux?

Pagina: 1
Acties:

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01 09:56
Na langdurig zoeken op Google stel ik mijn vraag hier:

Wie weet een goed PSD Programma (Nassi-Shneiderman diagram) voor Linux (Kubuntu) die installeerbaar is vanuit een repository?

Edit:
Hartelijk dank voor de reacties zover, Dia, Kivio had ik al geinstalleerd, was niet helemaal wat ik zocht, maar bij uiterste nood kan ik het wel gebruiken. Nogmaals dank voor de reacties voor zover.

[ Voor 36% gewijzigd door Chimichurri op 13-05-2008 19:43 ]

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41

LauPro

Prof Mierenneuke®

Het beste is denk ik Dia, Kivio of OO Drawer? Zijn ook nog wel wat commerciële pakketten vast.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kan dat niet mischien met argouml ofzo? Die kan itt wat de titel impliceert meer dan UML alleen.

[ Voor 42% gewijzigd door Boudewijn op 12-05-2008 22:38 ]

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 28-01 17:38
Verder kan je kijken of er tools zijn die op Java draaien, zo heb ik vandaag nog een UMLletje gemaakt in een java app :) (niet dat jij dat nu zoekt maar ik denk dat ze der wel zijn)

There is no replacement for displacement!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Argouml is idd java based trouwens :).

Maybe een of andere eclipse plugin, daar kom je soms ook de raarste dingen tegen :).

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Chimichurri schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:03:
Na langdurig zoeken op Google stel ik mijn vraag hier:

Wie weet een goed PSD Programma (Nassi-Shneiderman diagram) voor Linux (Kubuntu) die installeerbaar is vanuit een repository?

Edit:
Hartelijk dank voor de reacties zover, Dia, Kivio had ik al geinstalleerd, was niet helemaal wat ik zocht, maar bij uiterste nood kan ik het wel gebruiken. Nogmaals dank voor de reacties voor zover.
http://eii.ucv.cl/nessi/ (niet vanuit een repository, maar toch :) )

[ Voor 3% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 14-05-2008 00:52 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Pagina: 1