Zojuist had ik op een van mijn pc's thuis met Win XP SP3 eens de nieuwste AVG 8 geinstalleerd.
Maar wat ik hiermee opmerk is dat deze een hoop virussen op de PC herkent die er naar mijn idee niet zijn.
Een screenshotje van AVG op dit moment:
.
Deze virussen die hij aangeeft staan in het register zegt hij, maar het vreemde is. Ik heb totaal geen rare annoying Errorsafe popups verschijnselen op de PC, geen CoolWebsearch toolbars of andere dingen.
Ook een kijkje bij de Invoegtoepassingen in IE7 meldt niks over bovengenoemde gevonden virus/adware/spywaretroep.
Kan iemand mij vertellen wat er nou aan de hand is? Brakke update van AVG soms die een hele hoop als virus aanmerkt wat niet zo is, of...?
Bij de vorige AVG was er nog niks aan de hand.
En met Hijack this zie ik helemaal geen verontrustende items...
Maar wat ik hiermee opmerk is dat deze een hoop virussen op de PC herkent die er naar mijn idee niet zijn.
Een screenshotje van AVG op dit moment:
.Deze virussen die hij aangeeft staan in het register zegt hij, maar het vreemde is. Ik heb totaal geen rare annoying Errorsafe popups verschijnselen op de PC, geen CoolWebsearch toolbars of andere dingen.
Ook een kijkje bij de Invoegtoepassingen in IE7 meldt niks over bovengenoemde gevonden virus/adware/spywaretroep.
Kan iemand mij vertellen wat er nou aan de hand is? Brakke update van AVG soms die een hele hoop als virus aanmerkt wat niet zo is, of...?
Bij de vorige AVG was er nog niks aan de hand.
En met Hijack this zie ik helemaal geen verontrustende items...
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 12-05-2008 22:22 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes