Multi touchscreen met webcam bouwen... problemen

Pagina: 1
Acties:

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Hey allemaal

Ik ben bezig met een webcam in een doosje, en dan een CD hoesje met een papiertje erondergeplakt. En dat aan te sluiten op mijn PC. en dan het fijne programmatje touchlib te downloaden dat de zwarte vlekjes die je vingers maken op het velletje te herkennen en te gebruiken als multi touchscreen.

Redelijk eenvoudig allemaal. Zij het niet dat Touchlib configapp mijn webcambeelden niet doorkrijgt.. als ik gewoon aiptek pencam manger aanzet werkt het allemaal prima. Alleen in touchlib dus niet. Iemand enig idee hoe ik dit aankrijg?? Ik ben bang omdat het ook een camera is (zij het een zeer waardeloze) hij misschien in camera mode aangaat in touchlib.

alvast bedankt!

Never really found a place that I call home...

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Leuk, maar dit heeft vrij weinig met electronica te maken. Ik geef je topic een schop naar OH toe, daar issie iets beter op z'n plaats, en anders kan een modje daar 'm vast wel verder schoppen :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
hehe ja lekker schop m'n topic het hele forum rond :)

Never really found a place that I call home...

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Check hier de beta v1.0: http://nuigroup.com/touchlib/downloads/
Mogelijk werkt die wel, dat is hier ook het geval. 2.0 werkt niet meer.

Waarschijnlijk maak je deze mod/variant: http://ssandler.wordpress.com/MTmini

Daarom heb je denk ik ook niets aan die 1.0. Een kruising tussen de 2.0mod van ssandler en de originele 1.0 zou dit in theorie moeten verhelpen, maar geen idee of dat mogelijk is.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Even de een na laatste pagina van de .pdf toepassen van de modder.
Werkt het nog niet dan de DSVL_config.xml nogmaals bewerken: show_format_dialog="false"