Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vpn via asp, Hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Verwijderd

Topicstarter
Graag had ik van iemand hulp gekregen of een hint gekregen van een goede tutorial hoe men via een asp pagina een vpn verbinding kan oproepen.
Heb getest met RAS dialer. op mijn pc in test modus werkt dit perfect maar op de server werkt dit niet meer.

Kan er iemand mij helpen aan een eventuele goede uitleg of een tutorial.

Dank bij voorbaat

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:09:
Heb getest met RAS dialer. op mijn pc in test modus werkt dit perfect maar op de server werkt dit niet meer.
Lijkt me dat je dan de veroorzaker van dat probleem moet zoeken.

Een RAS-verbinding kan per user of voor het systeem zijn. Heb je daar al naar gekeken? Rechten van de IIS user?

Voorzover RAS dialer het niet kan (ken het niet) zul je wel bij een of ander ActiveX oplossing terecht komen.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeh, zoeken naar tutorials, howo's, boeken etc mag je in eerste instantie toch echt zelf doen. Dit is in elk geval geen topic voor in PRG want we gana er vnauit dat je in eerste instantie er zelf mee ana de slag gaat. Als je Welkom in Programming - FAQ en Beleid eens door wilt nemen want dat staat daar netjes in uitgelegd :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.