Medion MD-4364

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-01 19:36
Heeey,

Zou me eerst even voorstellen.
Ik ben Erwin en ben nieuw hier!
Ik heb een paar vragen
Ik heb de medion Medion MD-4364 laaste gekocht maar nu kom ik er niet echt uit.
Ik heb me ps3 er al aan aangesloten er zijn 2 ingangen voor die kabels en 1 uit gang hiermee bedoel ik die rode en wite en gele kabels!
Nu wil ik als ik normaal tv kijk gewoon normaal beeld hebben!
Me home cinema set zit via scart kabel aan de tv.
Maar geeft geen geluid...
En ik wil hem op me pc en desnoods ook me radio aan kunne sluiten maar hoe doe ik dit?
Alvast bedankt

Groetjes Erwin

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:01

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Wanneer niet?
Nooit geluid? Of alleen niet bij je TV? Of wat anders?

Wat jij wilt is een behoorlijk ABC-tje. Zou gemakkelijk moeten kunnen, zie handleiding denk ik.

Aansluiten op radio? Er is een radio (tuner) geintegreerd, dus die vat ik even niet.

Edit:
Geript uit een ander topic, ter info voor anderen:
Uiligheid in "[HomeTheatre]Bijzondere set voor 399,-"
Medion MD 4364 digitale thuisbioscoop
Het ultieme DVD thuisbiscoopsysteem ! Met 1400 watt aan geluid om u heen en met het messcherpe beeld van de DVD-speler hoeft u eigenlijk nooit meer naar de bioscoop; kortom, knabbel de popcorn vooraan op uw eigen bank!
DVD-speler, CD-speler, tuner en versterker in een apparaat. 1 x Subwoofer(400W), 1 x center (200W), 2 x rear (200W), 2 x fron(200W). CDR/CDRW Compatible, Dolby Digital, DTS. Plug & play !
1400 watt .... :O ... gniffel giffel, deel dat door 10 en je komt misschien in de buurt en dan nog zit je aan de hoge kant.

[ Voor 59% gewijzigd door remco_k op 12-05-2008 20:19 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-01 19:36
remco_k schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:13:
[...]

Wanneer niet?
Nooit geluid? Of alleen niet bij je TV? Of wat anders?

Wat jij wilt is een behoorlijk ABC-tje. Zou gemakkelijk moeten kunnen, zie handleiding denk ik.

Aansluiten op radio? Er is een radio (tuner) geintegreerd, dus die vat ik even niet.

Edit:
Geript uit een ander topic, ter info voor anderen:
Uiligheid in "[HomeTheatre]Bijzondere set voor 399,-"

[...]

1400 watt .... :O ... gniffel giffel, deel dat door 10 en je komt misschien in de buurt en dan nog zit je aan de hoge kant.
Dat is het probleem juist er zit geen handleiding bij 8)7
Maar bij dat andere topic kom ik niet echt uit helaas staat niet echt hoe je moet aansluiten ofzo..
Maar hij geeft wel geluid als je dvd er in doet en beeld maar waneer ik op me tv tv aan zet dan geeft ie dat geluid niet

niks