Toon posts:

PC valt uit bij hoge-kwaliteit spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik games speel als Battlefield 2, Battle for Middle Earth 2, Sims 2 en Caesar 4 valt de PC na een tijdje uit. Deze tijd kan variëren van 5 minuten tot een uur. Dat gebeurd zo: ik zit midden in het spel en opeens valt de hele PC uit. De aan/uit-knop op de voorkant van de PC werkt dan een tijdje niet meer. Ik moet dan het aan/uit-knopje aan de achterkant van de PC uit zetten, 10 seconden wachten, en dan weer aanzetten. Nu kan de PC weer opgestart worden. Maar de games blijven uitvallen. Ik weet niet precies wat voor hardware ik op mijn PC heb staan. Weet iemand waar ik dit kan testen, zodat dit probleem opgelost kan worden. Ik hoop op jullie hulp. Ik weet namelijk niet wat er hier aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warmte probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Gewoon uit zonder blauw scherm?

Denk inderdaad warmte probleem. Zeker met deze ondraaglijke hitte :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:28
Klinkt als een warmte probleem inderdaad, heb ik ook al een paar keer gehad de laatste tijd :)
Check is met een progje zoals Core Temp hoe warm je cpu is.

Wat doet dit topic eigenlijk in 'Lieve Adjes' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Kan net zo goed je voeding zijn.

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Welkom op GoT, beste Ttomask :) . Op dit forum is het de bedoeling dat gebruikers éérst zelf inzet vertonen voor ze een topic openen. Zo was het handig geweest als je eerst had gekeken wáár je topic thuishoort - hier is het in ieder geval niet ;) . Ik raad je verder aan om Registratievoorwaarden / korte FAQ door te lezen, en wens je verder veel succes met het oplossen van je probleem!

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.