![]() | |
Dutch PowerCows Inzamelingsactie #2 | |
Vorig jaar om deze tijd kwam Blue_man met het toch wel geniale idee om geld in te zamelen voor wereldkankerdag. Omdat het doel van toen geen CBF-keur wist te verkrijgen, en een stille dood stierf, moest er een ander doel voor het geld (1000 euro!) bedacht worden, en na wat overleg toog een delegatie van DPC naar het Sofia Kinderziekenhuis om hier enige dozen koeienknuffels te overhandigen. Vanwege het succes kwam al snel het plan om zoiets nog een keer te doen, en samen te laten lopen met de jaarlijkse stampede. Een eerste topic is jammerlijk gestrand, maar omdat er toch geld te verdelen is, starten we gewoon een nieuwe | |
Welk doel steunen we? | |
Allereerst moeten we natuurlijk bedenken waar we onze zuurverdiende centjes heen gaan sturen. Omdat we actieve en betrokken koeien hebben, mogen jullie dat zelf bedenken. We hebben wel een paar eisen : • CBF-keur of soortgelijk. Dit om te voorkomen dat geld 'verdwijnt' of slordig besteed wordt. • Duidelijk doel waaraan het geld besteed wordt, liefst iets tastbaars, zoals de knuffels van vorig jaar. • Heldere organisatie. Lijkt me duidelijk, 'n boer moet z'n administratie op orde hebben. • Als alternatief kun je ook zelf iets organiseren (vorige keer ook gedaan), en in dat geval vereisen we natuurlijk geen keurmerken of wat ook. Gewoon een goed plan is dan voldoende. Denk je dat je een goed doel gevonden hebt, vertel het in dit topic. Geef even een uitleg waar ze voor staan, wat acties van ze in het verleden, en win stemmen | |
En wat gaat me dat kosten? | |
Wat je hebt/kwijt wilt... Donatie loopt nog even, we zien wel. | |
Mogelijke doelen | |
Er staat al een doel van DB LucF, namelijk Stichting RHWW (stichting reddingshonden) Sponsoring van de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting, taaislijmziekte Stichting KiKa Stichting de Opkikker Cliniclowns Nederland Het Nationaal MS Fonds | |
Organisatie | |
Voorlopig bestaat de organisatie uit mijn persoontje, met backup vanuit de crew. Hulp/advies/whatever is welkom! | |
Updates | |
25 mei 2008 : doelen geupdate |
[ Voor 8% gewijzigd door FreezeXJ op 27-05-2008 18:30 ]
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn