Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG]Simpele productreview blijft simpel

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:04
Ik heb deze productreview gemaakt. Eerst heb ik in de pop-up de simpele review ingevuld en verstuurd en vervolgens heb ik doorgeklikt naar de echte review. Ik heb daar een goed stuk tekst neergezet, plus en minpuntjes ingevuld, gebruikte hardware ingevuld en een afbeelding bijgevoegd. Als ik dan vervolgens onderaan de review wil insturen krijg ik als reactie terug dat ik een simpele review heb ingestuurd. Vervolgens op bewerken klikken levert als resultaat op dat ik de review kan bewerken, maar in de tekstboxen staat dan gewoon nog alle tekst die ik daarvoor getyped heb.

Ook het verwijderen van de review en een nieuwe aanmaken is geen oplossing. Het blijft telkens maar een simpele review.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Is je tekst niet gewoon te kort? Er wordt een minimale lengte gevraagd om op die manier wat kwaliteit te forceren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• PeaceNlove
539 woorden volgens Word, dus dat zit wel goed denk ik.
Het maakt echt helemaal niets uit wat ik in het tekstvak zet, heel vaak het woord test met een spatie er achter is ook een simpele review...

• rob_erwt
  • Laatst online: 07:44

rob_erwt

What does this button do?

Bedoel je deze: productreview: Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/2G 2GB (2x 1GB) DDR2 review door PeaceNlove? Dat is namelijk een gewone en geen simpele review zoals je het graag ziet. Waarschijnlijk is de tekst bij het versturen gewoon verkeerd, maar gaat de onderliggende actie wel gewoon goed.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• PeaceNlove
rob_erwt schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:14:
Bedoel je deze: productreview: Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/2G 2GB (2x 1GB) DDR2 review door PeaceNlove? Dat is namelijk een gewone en geen simpele review zoals je het graag ziet. Waarschijnlijk is de tekst bij het versturen gewoon verkeerd, maar gaat de onderliggende actie wel gewoon goed.
Nee, je moet in de TS even op deze klikken, dan kom je bij de goede uit die het niet doet.
Sorry, bij nader inzien was het linkje fout, maar nu staat ie goed :X

[ Voor 6% gewijzigd door PeaceNlove op 13-05-2008 09:33 ]

• rob_erwt
  • Laatst online: 07:44

rob_erwt

What does this button do?

Hmm, als ik die review bekijk, lijkt het alsof je geen positieve en negatieve punten hebt ingevuld. Wat wel vreemd is, omdat je zegt dat wel te hebben gedaan.

Zou je nog eens willen proberen de velden voor positieve en negatieve eigenschappen in te vullen (met meer dan 3 characters)? That should do the trick. If not: dan moet ik even verder kijken...

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• PeaceNlove
Nu doet ie het wel. Vaag, want eerder had ik ook al die boxjes wel ingevuld 8)7

En de rest ook maar weer goed ingevuld.

Dankjewel voor het meekijken.

[ Voor 32% gewijzigd door PeaceNlove op 13-05-2008 10:56 . Reden: aanvulsel ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi