Ik zal waarschijnlijk binnenkort regelmatig mijn laptop mee naar school moeten nemen. Zou het kwaad kunnen indien ik mijn laptop (die in mijn laptoptas zit) in de kofferbak van mijn auto leg? Ik doel dan vooral op temperatuur / vochtigheid / schokken onderweg het rijden. Maar ook op het langer in de snikhete auto laten liggen van de laptop.
Ik heb uiteraard google geprobeerd, ik kreeg enkel hits i.v.m. werken in een warme auto, enz ..., de FAQ's op tweakers omvatten dit niet, en er waren geen vergelijkbare topics wanneer ik zoekte in GOT search. Het zal wel aan mijn zoektermen liggen zeker?
Kan iemand me uit mijn lijden verlossen door ervaringen hieromtrent te plaatsen? Bedankt
Ik heb uiteraard google geprobeerd, ik kreeg enkel hits i.v.m. werken in een warme auto, enz ..., de FAQ's op tweakers omvatten dit niet, en er waren geen vergelijkbare topics wanneer ik zoekte in GOT search. Het zal wel aan mijn zoektermen liggen zeker?

Kan iemand me uit mijn lijden verlossen door ervaringen hieromtrent te plaatsen? Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Kishi op 12-05-2008 11:37 ]