Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

rood wordt (soms) blauw (en omgekeerd) in firefox 3 beta 5

Pagina: 1
Acties:

• jelles1988
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 17:30
Hallo,

sinds eergister heb ik een vaag probleempje met firefox 3 beta5 (windows xp sp3), voor die tijd werkte het gewoon normaal.

Oppeens zijn veel blauwe teksten rood geworden en rode teksten blauw. Dit probleem geld alleen in firefox.

bijv op nu.nl zijn de dikgedrukte kopjes donkerrood (terwijl het in IE gewoon donkerblauw is), terwijl de dungedrukte kopjes gewoon blauw zijn. In bijv gmail zijn de dikgedrukte kopjes (postvak in, concepten, spam, contactpersonen) oppeens rood... Tweakers doet het wel gewoon goed net als 90% van de andere sites.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?

Edit: Bijv de reclame hieronder is ook blauw zie ik net, terwijl die rood hoort te zijn, maar hierboven is de reclame wel gewoon rood

[ Voor 9% gewijzigd door jelles1988 op 12-05-2008 10:30 ]

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-11 16:17

BoAC

Memento mori

Je hebt niet toevallig andere problemen op je machine? Ik bedoel dan niet met kleuren maar gewoon stabiliteit..

• jelles1988
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 17:30
Nee, alles werkt stabiel. Het is ook alleen in firefox3.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Misschien een hele stomme vraag maar een herinstalatie heeft dat al geholpen?

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-11 09:12
Ik zou zeggen rapporteren aan Firefox. Klinkt als een bug (en die zullen er zeker zijn in beta 5) die misschien maar op enkele systemen (met XP SP3) voorkomt.