Ik krijg geen verbinding meer met internet op mijn mobiel. Ik heb talloze malen de data-accounts verwijderd en opnieuw ingesteld en de instellingen opnieuw gedaan, zowel met ondersteuning van mijn provider als via Sony Ericsson helpdesk. Zelfs een e-mail van SE met gedetailleerde info over de instellingen heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Nu is mijn vraag of en hoe de besturingssoftware geheel kan worden verwijderd, zodat ik deze opnieuw kan installeren. SE zelf zegt dat dit niet mogelijk is, maar het OS zal op een pas gefabriceerd mobieltje toch ook op enig moment geinstalleerd moeten worden, lijkt mij.
Googelen op met de trefwoorden sony ericsson uninstall OS heeft niets opgeleverd.
Nu is mijn vraag of en hoe de besturingssoftware geheel kan worden verwijderd, zodat ik deze opnieuw kan installeren. SE zelf zegt dat dit niet mogelijk is, maar het OS zal op een pas gefabriceerd mobieltje toch ook op enig moment geinstalleerd moeten worden, lijkt mij.
Googelen op met de trefwoorden sony ericsson uninstall OS heeft niets opgeleverd.