Linksys draadloze PCI card ondersteund geen adsl2?!?!

Pagina: 1
Acties:

• klaaspyro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-02 20:54
hallo allemaal,

Ik heb een poosje terug een Linksys wag200g gekocht en geinstalled.
Alles werkt na lang geklungel met de settings perfect. (alleen m'n nintendo wii nog niet... moet ik nog ff uitvogelen waar dat nou weer aan ligt :P)

anyway, ik wil m'n desktop waarschijnlijk ook van die kabel afwerken.
Draadloos is nou eenmaak makkelijker, en tegenwoordig is het geloof ik snel genoeg.

Echter wou ik net ff een pci kaartje kopen voor m'n pc maar zag ik telkens bij de vinkjes van wat het wel en niet ondersteund. Telkens staan dat ze gaan adsl2 ondersteunen.
Ik heb namelijk wel adsl2.

Houd dit nu in dat ik er niet mee op internet kan maar alleen lan?!?! (wat mij wazig in de oren klinkt)
Of is dat vinkje ergens anders voor bedoelt?

PS. voor de wii fans. mocht je een goede troubleshoot site kunnen linken voor wii op het draadloos netwerk krijgen met een linksys met telfort internet. be welcome :D.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die kaart heeft ook niets met ADSL2 te maken. Je modem moet daar gesc hikt voor zijn, die zet het vervolgens om naar (W)LAN. Dus wat dat betreft gaat dat gewoon werken.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je modem(router) maakt van je internet singaal een lan singaal

dus je moet gewoon een standdaard draadlloos kaartje kopen
kijk wat je modem aankan wep/wpa/wpa2 waar wpa2 het beste is (kwa beveiliging) en zet hem daarop

Iperf

• klaaspyro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-02 20:54
ja heb hem ook op wpa2 staan idd.
ik ga denk ik dinsdag die linksys pci kaart halen.
alles 1 merk zou vast wel het lekkerste lopen. plus linksys heeft wel een goede reputatie als ik alles mag geloven wat ik op het internet kwa reviews heb gelezen.

thnx slotje maar weer.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Onzin in ieder geval, dat kaartje ziet niet of jij nu kabelinternet of ADSL hebt, en dan nog. Wellicht ben je in de war met WPA2, dat het kaartje dat niet ondersteunt misschien?