Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren dat mijn muis extreem hapert om de paar seconden alsof een ontzichtbare muur hem tegen houdt. Normaal zou je zeggen neem een andere muis maar daar ligt het niet aan omdat ik dat meteen geprobeerd heb.

Wat ik allemaal al gedaan heb:

1:System restore hnaar een dag waarvan ik weet dat ik het nog niet had
2: Andere Muis
3: Andere USB poorten
4: Intensieve taken uitgezet op mijn pc

Dit heeft allemaal niet mogen baten. Het rare is is dat bij 1 muis ook het rode lampje uitvalt alsof hij gewoon geen singaal doorkrijgt. Het stomme is is dat alleen de muis hapert maar andere taken lopen gewoon door op mijn pc zoals winamp of een film afspelen of het toetsenbord gebruiken. Het is echt alleen de muis die problemen veroorzaakt. Als iemand een idee heeft dan verneem ik dat graag ik kan hem nu gewoon zo goed als niet gebruiken. :/

*edit bij alle muizen gaat het rode lampje uit alsof er dus geen signaal doorkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 11-05-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:09
Heb je het met een ander OS, bijv. een Linux LiveCDtje ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-08 14:27
Probeer eens alle andere verbonden USB apparaten 1 voor 1 los te halen.
Dat heeft mij ooit geholpen met zoiets..

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
DaPi schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:13:
Probeer eens alle andere verbonden USB apparaten 1 voor 1 los te halen.
Dat heeft mij ooit geholpen met zoiets..
Je was me net voor. Ik was zo stom geweest dit nog niet te proberen en zowaar het lijkt erop dat een ander usb aparaat de boel verziekte. Ik weet niet welke want ik heb 4 usb aparaten in gebruik, maar dit lijkt inderdaad de oplossing te zijn. Hij hapert niet meer. Heel erg bedankt beide voor jullie tips en vlugge reacties. Super! :)