elke keer als ze daar onderkomen hoef ik geen abbo geld te betalen
ze houden zich er niet aan
fup van chello: niet teveel dataverkeer: nou dat is niet mogelijk met de downloadsnelheden die ik hier heb dus dat is opgelost
Sjongejonge
Ik heb sinds kort pas shoutcast ontdekt en tegenwoordig staat ipv mijn radio, dus gewoon mijn PC te bonken van de muziek. Ben benieuwd of Chello gaat zeiken over de FUP. Ik bedoel ZIJ zeggen dat ik 24/7 kan internetten. Nou dan doe ik dat ook MET muziek!
(en d/l's van allerlei sites en newsgroepen natuurlijk!;)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Binnenkort nog ff nieuwe Linux Mandrake downen, das wel weer 1 gig...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
6 a 15 GB??? Hmmm...ik voel me genaaid met mijn ehh...stuk minder iig.
Even ook wat downen.
wget http://www.download.com/somethingbig > /dev/null
Verwijderd
Warez enzo: Alleen games, paar grote proggie's, en soms wat ISO's, heel soms een DivX filmpje en m'n broer MP3 (1-2GB).:)
Hoe heb jij in hemelsnaam zo'n contract geregeld?? Ten eerste is het technisch niet mogelijk om middels een kabelmodem systeem een gegarandeerde bandbreedte aan te bieden, en ten tweede wil ik wel eens weten wat jij in je contract hebt staan over garanties...Op zondag 18 februari 2001 23:56 schreef monkel het volgende:
even voor de duidelijkheid: mijn fair use policy: chello moet mij een bepaalde snelheid garanderen van, laten we zeggen, 500 kilobit
elke keer als ze daar onderkomen hoef ik geen abbo geld te betalen
Ik heb nog nooit van een kabelprovider gehoord die garanties geeft.... Volgens mij zit je te dromen
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Maarja, in hoeverre gebruiken ze die AUP?
Ik draai zelf bijna alles wat verboden is
Bovenstaande komt uit die AUPVerboden activiteiten zijn (onder andere):
• het aanbieden van inbeltoegang tot het Internet via het chello netwerk;
• het aanbieden van shell-accounts, e-mail- of nieuwsservices of newsfeeds, het draaien van mail-, http-, ftp-, irc-, en dhcp-servers en interactieve multi-user forums;
• het aansluiten van meerdere PC's en of servers op een account.
Verwijderd
In Mei over op de ADSL en dan hebbik hopelijk geen last meer van al dat gezeur over hoeveel ik download
en ik ben geen alles-wat-ik-zie-leecher.
Maarja je moet maar denken: al die mensen die bij chello zitten en alleen maar surfen en emailen betalen voor mijn grootgebruik, dus iedereen tevree
en die mod met een dns server en dhcp server hierboven: waar is dat voor nodig..kan ik bij jouw mij ip-adress laten toewijzen ofzo?(heb daar geen verstand van)
Ik zit wel met 2 PC's en een klein HTTP-servertje, maar daar ligt het probleem ook niet. Ik denk dat ik hooguit rond de 6 à 7 GB per maand zit.
Verwijderd
hmm, dacht dat Planet ADSL op 35 zat. Niet dat ik daar aan kom, maar toch.Op maandag 14 januari 2002 20:03 schreef nantasquad het volgende:
de FUP bij planet is 30 gb, ben ik alleen de eerste maand overheen gegaan (35gb) en verder zit ik op de 20 a 25. Nou download ik aardig wat films, alles wat te slechte kwaliteit is gaat gewoon weer d'r af.
Verwijderd
ik heb ook eens een flatfee abbo gehad (ben de naam kwijt) die van 120 uur per maand fair use (dus je kon er wel overheen) en daar heb ik me redelijk aan gehouden...ze hebben (hadden

ADSL basic bij planet, netstat staat nét aan, vandaar de lage incoming en outgoing max.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
@home
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Houd nestat bij jouw WEL het juiste aantal MB'S/maand bij?Op maandag 14 januari 2002 23:20 schreef Tampie2000 het volgende:
[afbeelding]
ADSL basic bij planet, netstat staat nét aan, vandaar de lage incoming en outgoing max.
Bij mij staat 'ie gewoon weer lekker op 0 na elke reboot
En mijn download is gecapped oop 33k b/s, dus ik zal wel nooit te hoog komen met neerlaad-limieten etc.
Ik denk zon 4 GB per maand ofzow [veel shoutcast @ 128 kbit, online gamen en so af en toe een heel spel/film binnehalen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Daarvoor had ik Casema, dus je kan wel begrijpen dat ik aardig wat ben gaan downloaden, omdat ik hiervoor die mogelijkheid niet had
Pas geleden Stat'n Perf geinstalleerd
die begint met meten vanaf 3 jan. toen tot 9 jan
Totaal staat hij nu op:
Received: 6.58 GB
Sended: 3.32 GB
valt mee
hahahaha,Op dinsdag 15 januari 2002 09:26 schreef shotputty het volgende:
Mijn collega heeft in 23 dagen (zijn eerste 23) bij XS4ALL met het basic abo 60Gbyte dataverkeer gehaald. Zijn computer is niet uitgeweest. Soort opgekropte analoge 56K frustratie van de afgelopen 8 jaar.
wanneer mijn adsl werkt (hopelijk over een weekje) dan zal dat bij mij ook wel het geval zijn... eindelijk verlost van dat kl#te 56k-modem
Dat is dan een servertje dat 24/7 aanstaat en erachter 3 pc's.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Ben op dit moment weer 4 films aan het binnen halen
Ik trek me dus NIETS aan van die fup
ADSL4Linux: afgelopen 37 dagen 180Gb...
Ik weet niet in hoeverre de FUP op mij/ons van toepassing is...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
voor vandaag zon 1,5 gig in de queue
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Alleen ligt internet er hier tegenwoordig wel erg vaak uit, over hogesnelheden al helemaal niet te spreken... (40KByte continu)
DU Meter heb ik ooit een fage ervaring mee gehad (geen details
Hopelijk krijgt Statbar binnekort zoiets
Denk dat ik niet boven die fair use uitkom hoor, zit denk ik op de 1,5 tot 2 gig per maand
Verwijderd
wat een onzin, stel dat je constant 50kb/s haalt, wat niet haalbaar is, dan zit je op :Op dinsdag 15 januari 2002 08:24 schreef MikMouse_ het volgende:
Moa ja kheb weleens 200 gig over ADSL bawsic getrokken, maar gemiddeld per maand 60 ofzo
50kb/s = 3Mb per min
3 X 60 = 180Mb per uur
180X24 = 4320mb per dag
4320X30= ~130gb per maand
met andere woorden, gelul!
Hier mijn stats (van dec en nov niet aanwezig wegens een brakke server waardoor iptraf telkens opnieuw begon)
Augustus 2001
[..]
67 gig down en 2.3 gig up
September 2001
[..]
49 gig down en 2.2 gig up in maand september
<li>Oktober 2001
[..]
60 gig down en 2.2 gig up in maand oktober!
Ongeveer 50 gig in de maand. December was trouwens een slechte maand wegens de "busts". Januari zit alweer op 25 gig.
Verschilt ook errug per dag, ik heb dagen dat mijn dataverkeer onder de 10 mb blijft en soms is het 3-5 gig op 1 dag
gemiddeld een upload van 30/40/50GB per maand
download van 100/150GB per maand
Dit komt overigens door de mede studenten en natuurlijk niet door mij
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik heb avonden zoveel verkeer getrokken met mijn ftp dat ik er zelf van schrok, maar ik heb er niets van gehoord, verder gedraag ik mezelf altijd netjesUit ons regelement
Word ik in de gaten gehouden en zo ja door wie?
De hoeveelheid gegevens die we met z'n allen binnen halen en versturen is enorm. Het is dus niet zo dat alles in de gaten gehouden wordt. Op het moment dat er klachten van 'buiten' komen, vanwege inbraak pogingen,
Illegale MP3tjes, aanstootgevende plaatjes, etc. , dan kan de netwerkbeheerder achterhalen waar dit vandaan komt. Indien de overtreding ernstig is, wordt je verbinding veiligheidshalve dicht gezet. Je mag komen uitleggen wat jouw kant van het verhaal is en als je een goede verklaring hebt (en evt. excuses naar de gedupeerden hebt gemaakt) krijg je weer verbinding.
Als jouw computer extreem veel dataverkeer van 'buiten' veroorzaakt, valt dit op in de statistieken. Er is dan kans dat de netwerkbeheerder ook eens via het internet komt kijken wat je aanbied. Als dit niet acceptabel is, zal er contact met je opgenomen worden.
normaal tussen de 15- 30 gig p maand.
voornamelijk divx, ps2 games, mp3, en tsja veel jpg voor me werk..
deze maand toevallig 90 ps2 games binnen zitten sleuren, dus dan wil het wel ja..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ik zit scvhat ik zo op 60 GIG per maand met chello, maar ik haal hier ook altijd dan wel 160 k/sec.
Lang leve de buurt vol met buitenlanders (niks mis mee, zelf wel gezellie. Maar ze hebben allemaal ngeen inet, dus ik heb niet het idee dat ik het deel...
Ik heb hier(=B) een kabelaansluiting (rond 300KBytes/sec bij downloads) waarmee ik 10GB per floating maand mag verplaatsen waarvan max 20% upload.
Als ik boven de 10GB zit, vlieg ik automatisch op smalband (4KBytes/sec)
Dit lijkt mij een eenvoudig systeem, niet zo leuk voor de freaks, maar redelijk eerlijk voor iedereen (kostprijs: 37 euro/maand).
Verwijderd
ik heb ook nog zeelandprut (1 gb limiet) liggen maar vanaf 31 januari loopt het abo af. eindelijk adsl en geen limiet meerOp maandag 14 januari 2002 17:18 schreef virtual het volgende:
Ik zit zelf nog tot Mei (zakelijk abbo.) bij ZeelandNet en dan heb ik een data limit van 2,5 gig, als ik d'r overheen ga wordt m'n abbo. geupgrade naar 'n duurdere.
In Mei over op de ADSL en dan hebbik hopelijk geen last meer van al dat gezeur over hoeveel ik download
(zit bij xs4all dan btw)
enne om ff on-topic te blijven: de eerste paar maanden denk ik niet meer aan FUP
Verwijderd
Maar toch 20 gig, hebben meer mensen van dit soort "problemen."
O ja, ik gebruik het metertje van winxp, je weet wel die twee monitoren in je startbalk.
CD-Brander is niet blij..
ul ongeveer een gieg of 5 tot 10....afhankelijk van de leechers op Morpheus...
Record tot op heden van 12 Gb DL op één dag..
Hebben nog nooit moeilijk gedaan hierover:

Normaal gesproken staat er een hele waslijst maar heb net een ghost terug gezet
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Deze maand voor de zekerheid toch maar wat minderen, wat 100 gig is toch wel overdreven...
Verwijderd
Reden dat ik 'slechts' 10 GB/maand pak is dat ik simpelweg geen tijd heb om mijn schijf op te ruimen en waardevolle zaken naar CD te branden.
Ik hou het ook graag op fysieke data exchange
En ik upload 24/7 met ongeveer 10 KB/s Dus dat schiet ook al aardig op
Quicknet heeft nooit iets van mijn gedrag gezegt...
Ben nu bezig met upload 'records' vestigen. Eens kijken hoe blij ze daarmee zijn (ja kan er niks aan doen, nou ja eigenlijk wel maar de buren klagen nog niet dus ach).
Toen ik het pas had ging ik ff kijken hoeveel ik kon downen, dat was toen 30 gb in een maand. nooit wat van gehoord.
conclusie: wanadoo neemt het niet zo nauw met de fup
Verwijderd
hangt er echt vanaf..z houden het niet pertinent per gebruiker bij...maar zolang je niet boven de 50 gig komt zou ik me geen zorgen maken, maar dat betekent niet dat als je op de 60 zit dat ze dan gaan zeiken...hangt echt van zoveel dingen af...Op dinsdag 18 juni 2002 00:08 schreef Pacjack het volgende:
Ik vraag me af waar nou ongeveer-precies de grens ligt van wat mag uppen + downen bij HCCnet MxStream Basic...?
Ik zie btw dat ik in januari ook heb gereplyed hier
Ik heb uiteindelijk toch niet eweka genomen, maar xs4all..de eerste maand zat ik op de 40 ofzo, maar nu zit ik denk ik rond de 20 per maand...ik let idd niet op de fup, maar na een tijdje heb je wel zon beetje alles gezien qua grote downloads...ook in nieuwsgroepen waar alles 10x wordt gerepost...Op maandag 14 januari 2002 23:09 schreef isdnsux het volgende:
ik heb op het moment isdn, dus ik hoef me geen zorgen te maken over hoeveel ik download; liever op de telefoonkosten letten
ik heb ook eens een flatfee abbo gehad (ben de naam kwijt) die van 120 uur per maand fair use (dus je kon er wel overheen) en daar heb ik me redelijk aan gehouden...ze hebben (hadden) namelijk gigantische kosten, en ik wou niet "verantwoordelijk" zijn voor hun failissement. Maar als ik ooit een adsl zou nemen met fup ( nu niet; ik neem eweka) dan zou ik me er niet echt aan houden; gewoon alles downloaden wat ik wil en als ze het echt een probleem vinden dan sturen ze wel eerst een brief; daarvoor zou ik er echt niet op letten
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Exact expert nodig?
Verwijderd
10GB/maand en zit je erover dan mag je een maand met 4KB/s over het net kruipen (en dat is niet leuk)
De snelheden zitten wel goed, haal vrij regelmatig downloads van 800-900KB/s.
Met telenet dus
Maar FUP's van hosters enzo respecteer ik wel, als je eens over je limiet zit zeggen ze niets, zolang het maar niet elke maand is, en daar kan ik wel mee leven
Tja, ik download gewoon waar ik zin in heb en als m'n hdd het toelaat.
Ik meet het ook niet meer, omdat ik het toch onbeperkt doe.
Uhm, maar ik schat zo'n 5 a 10GB..
🌞🍃
Ik ben zelf redelijk netjes al zeg ik het zelfOp dinsdag 18 juni 2002 09:32 schreef SM-DoubleD het volgende:
Maar FUP's van hosters enzo respecteer ik wel, als je eens over je limiet zit zeggen ze niets, zolang het maar niet elke maand is, en daar kan ik wel mee leven
Maar hoe kunnen jouw buren het weten dat hun traagheid door jouw komt?Op dinsdag 18 juni 2002 10:34 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik ben zelf redelijk netjes al zeg ik het zelf. Ik heb al eens tegen mijn buren gezegd dat als het echt traag begint te worden dat ze het mogen zeggen, als het dan aan mij ligt doe ik wel ietsie minder
.
Het is toch niet automatisch zo, dat als het traag is dat het door de buren/buurt komt?
Zo ja, woei, dan heb ik nu oorlog met m'n buren.
🌞🍃
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
Die internet kleptomanie heb ik niet zo. Als ik wat leuks zoek dan download ik het wel, maar niet dat ik bij elke nieuwe release de neiging heb om het ook maar meteen binnen te halen.
Verwijderd
En btw waarom aan de regels van chello houden van f.u.p . Heeft chello zich ooit al eens aan de regels gehouden dan ?
Fuck chello -- leech maar lekker chello users,zodra chello zich aan zijn afspraken houd kunne de abbonnees het voorbeeld volgen...en anders leech maar lekker door
CHELLO SUXXXXXXXXXXXXXX
Nou, omdat dat voor de rest van je wijk misschien wel zo sosiaal is misschien?Op dinsdag 18 juni 2002 11:01 schreef lagbekkie het volgende:
En btw waarom aan de regels van chello houden van f.u.p .
Ja.Heeft chello zich ooit al eens aan de regels gehouden dan ?
Ze beloven toch je een internet verbinding te geven, nou, dat heb je.
Ik heb het iedee dat je dit zegt omdat je het ergens gelezen hebt, terwijl je zelf niet eens weet wat het inhoud.Fuck chello -- leech maar lekker chello users,zodra chello zich aan zijn afspraken houd kunne de abbonnees het voorbeeld volgen...en anders leech maar lekker door
woei, -1 flame.CHELLO SUXXXXXXXXXXXXXX
Sorry hoor, maar ik heb er een hekel aan als dat zomaar wordt geblaat zonder argumenten oid.
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd
Niet zeuren jij
wtf weet jij wat ik weet en ga jij eens niet voor mij beslissen ..OK
Sorry hoor, maar ik heb er een hekel aan als dat zomaar wordt geblaat zonder argumenten oid
1:) Ze beloven oplosssingen op korte termijn
2:) De helpdesk moet je betalen a 10 eurocent per minuut ,terwijl het door hun komt, moeten wij ervoor betalen
3:) Email die weken niet werkt
4:) Een helpdesk die je moet betalen a 10 eurocent per minuut en geen reet vestand van het hele internet/pc gebeuren heeft.
5:) altijd het probleem bij de klant zoeken en nooit bij hunzelf
6:) zeuren en maar zeuren om serieus genomen te worden .
7:) verkeerde informatie doorgeven bij de helpdesk
8:) dingen beloven die ze niet nakomen
9:) verkeerde nota's sturen
10:)automatische incasso 3x van je rekening halen en er laterna achterkomen dat ze een foutJUUUUUU hebben gemaakt ,en laterna moeten zeuren om je geld weer terug te krijgen
11:) monteurs die niet hun afspraak nakomen,waarvoor je een vrije werkdag hebt moeten opofferen
zo kan ik nog 100 argumenten maken,dit is nog meer een HELE kleine greep uit de shit die chello leverd
whaaaaaa, argumenten genoeg, chello heb zoveel beloofd dus zeik niet en ga terug naar je hok
en chello users leech maar lekker door
CHello sux vette aars
hun komen hun beloftes niet na
waarom de abbonees wel.
geef het voorbeeld en begin bij jezelf zou ik zeggen, en daar merk ik bij chello helemaal niks van,chello als aanbieder zou JUIST het goede voorbeeld moeten geven,,waarom moeten wij chello serieus nemen als chello dat bij zijn abbonnees ook niet doet ?????????
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Verwijderd
wat dacht je van divx,ps2,vcd,svcd,iso,mp3.
als je goede source ftps hebt met 0day zit je er zo aan.. af en toe filmpie kijken ,muziekie downloaden.ps2 gampie downloaden en spelen,,lekker toch
en dan zit je nogal eens aan die 20 gig
Do i need to say more ?
Verwijderd