Ik was 2 week geleden bij een concert van di-rect, erg veel audio apparatuur en veel lichteffecten. Beetje zonde dat alles voor 1 uurtje. Ook kwalitatief erg slecht trouwens, ben geen fan van di-rect maar had toch een leuk optreden verwacht. Maar dit terzijde de geluidsman had dus ook veel apparatuur staan en van de meeste dingen heb ik wel een idee wat het doet en waarom, maar ik zag ook hij iets had staan dat ik niet kon thuisbrengen:
Het zat ingebouwd in een 19inch rolwagen, per nummer tikte "hij het tempo er op in" (laat ik het zo maar even omschrijven) ik zit te denken aan een soort op afstand in te stellen metronoom. (en dat heeft die drummer van di-rect nodig!) Ook knipperde na het instellen van het tempo het knopje door, iemand enig idee?
Het zat ingebouwd in een 19inch rolwagen, per nummer tikte "hij het tempo er op in" (laat ik het zo maar even omschrijven) ik zit te denken aan een soort op afstand in te stellen metronoom. (en dat heeft die drummer van di-rect nodig!) Ook knipperde na het instellen van het tempo het knopje door, iemand enig idee?