Toon posts:

Dell E521 ruilen voor Macbook?

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mn pc te verkopen, maar ik heb net een aanbieding gekregen om hem te ruilen voor een macbook.
Ik was van plan van een macbook te kopen, nadat ik mn pc verkocht had, maar ik zou graag zeker weten dat deze ruil eerlijk is:
Mijn pc: Dell Dimension E521, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 GHZ, RAM
geheugen 2046 MB, Grafische kaart: ATI Radeon X1300 PRO 256 MB, Tv-kaart zodat
opnemen van tv met pc mogelijk is, 6 usb-poorten in pc, + 2 in toetsenborg,
netwerkkaart, dvd-schrijver.
20" scherm, multimedia toetsenbord, optische muis, 2.1 speakers met subwoofer,
Laserprinter Samsung ML-1610.

Macbook: Hij is 10maanden oud er zit dus nog 2 maand garantie op. nieuwprijs was 1250euro. heeft een intel core 2duo processer met 2.16Ghz, 120GB Harddisk, 1GB ram, Super drive.

Thx!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het lijkt me wel een aardige deal. Het enige wat je echt zult moeten veranderen is het werkgeheugen. 1GB is voor de meeste mensen niet echt werkbaar ;). En de 2.16 variant ondersteunt maximaal ook maar 3GB. Zolang je niet al te zware applicaties draait is 2gb echt meer dan voldoende, anders zou ik even verder kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit ook een muis en een tas bij, dus ik zou enkel een printer moeten kopen. En misschien een extern scherm maar dat kan altijd later nog. Ik ben helemaal niet van plan van zware applicaties te draaien, ik gebruik een pc enkel voor internet, muziek, films en wat kantoortoepassingen...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 14:13

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dan zou ik het doen. is een prima snel macbookje. maar idd zoals gezegd 2 gig is wel aan te raden.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
Dit valt onder de "wat moet ik kopen topics" :). We gaan er eigenlijk vanuit dat je op basis van de ervaringen topics, reviews, de prijzen op marktplaats.nl e.d. zelf kunt vaststellen of je het waard vindt om te ruilen. Je kunt dit ook vinden in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007). Deze gaat dus op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.