GForce 2 MX in low profile kast

Pagina: 1
Acties:

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 19:10

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Topicstarter
Ik heb in een heule ouwe Compaq EVO een braakliggende GForce 2 MX gestopt. Dat gaat prima als je het afdekplaatje (bedoeld voor een normale kast) van de kaart schroeft. Het probleem is nu dat de kaart "los" in de kast staat. Ik heb bij mijn zoektocht op google geen leveranciers kunnen vinden die losse afdekplaatjes voor pci/vga kunnen leveren. (Conrad levert wel losse schroeven ...) Waar zou ik zo'n low-profile afdekplaatje kunnen vinden? (Het originele afdekplaatje bewerken doe ik liever niet omdat ik daarin niet zo handig ben |:( .)

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Je bedoeld een PCI bracket?
Afbeeldingslocatie: http://www.phillipscomponents.net/uploads/PCI%20Bracket%20photo.jpg

Het moet wel heel toevallig zijn dat je die dingen voor jouw kaart low profile kunt krijgen. Als je die kan krijgen kun je voor het zelfde geld ook bijna een nieuwe kaart kopen. Pak gewoon een figuurzaag en een vijl. Zet je oude bracket met een lijmtang vast op tafel en tweaken maar ;)

[ Voor 61% gewijzigd door jdm8 op 11-05-2008 17:42 ]

Verwijderd

jdm8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:40:
Je bedoeld een PCI bracket?
[afbeelding]

Het moet wel heel toevallig zijn dat je die dingen voor jouw kaart low profile kunt krijgen. Als je die kan krijgen kun je voor het zelfde geld ook bijna een nieuwe kaart kopen. Pak gewoon een figuurzaag en een vijl. Zet je oude bracket met een lijmtang vast op tafel en tweaken maar ;)
Of gebruik gewoon ducttape :D