Er zijn al aardig wat topics hierover gemaakt, maar ik kan nergens mijn antwoord vinden.
Ik heb digitale televisie van Casema, verder heb ik een samsung DCB-H360R HD Decoder en een samsung DVD-HR753 DVD HDD recorder.
Ik wil alles zo aansluiten dat ik gewoon tv kijk via de decoder maar ik wil dat ook kunnen pauzeren of anderszins opnemen.
Zowel de decoder als de recorder hebben de volgende ingangen:
Coax
en de volgende uitgangen:
1x HDMI
1x COMPONENT
2x SCART
1x OPTICAL
1x COAX
Verder heb ik een samsung full HD tv met 1x component 3x HDMI 1x scart ingang.
Hoe ga ik de apparaten aan elkaar knopen, zodat ik hetgeen wat ik kijk kan opnemen en weer kan terugzien.
In de meeste opstellingen worden de decoder en recorder verbonden met een scart kabel, maar dat zijn alleen maar uitgangen, dus ik neem niet aan dat dit een mogelijkheid is.
Ik word er ondertussen helemaal gek van.
Iedere vorm van hulp zou erg welkom zijn
Ik heb digitale televisie van Casema, verder heb ik een samsung DCB-H360R HD Decoder en een samsung DVD-HR753 DVD HDD recorder.
Ik wil alles zo aansluiten dat ik gewoon tv kijk via de decoder maar ik wil dat ook kunnen pauzeren of anderszins opnemen.
Zowel de decoder als de recorder hebben de volgende ingangen:
Coax
en de volgende uitgangen:
1x HDMI
1x COMPONENT
2x SCART
1x OPTICAL
1x COAX
Verder heb ik een samsung full HD tv met 1x component 3x HDMI 1x scart ingang.
Hoe ga ik de apparaten aan elkaar knopen, zodat ik hetgeen wat ik kijk kan opnemen en weer kan terugzien.
In de meeste opstellingen worden de decoder en recorder verbonden met een scart kabel, maar dat zijn alleen maar uitgangen, dus ik neem niet aan dat dit een mogelijkheid is.
Ik word er ondertussen helemaal gek van.
Iedere vorm van hulp zou erg welkom zijn