Toon posts:

Photo Booth op MacBook claimt "videokaart niet ondersteund"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren een macbook gehaald (wit, 2,4 ghz en 2gb) en wil photobooth starten maar helaas die zegt dat de applicatie de videokaart niet ondersteund ..
Is dit normaal of is er iets aan de hand ?

Bedankt alvast

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat is niet normaal nee.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Een snelle google-ronde leert dat er nog gebruikers zijn met dit soort problemen. Een universele oplossing lijkt er niet te zijn: sommigen doen gewoon een "archive and install", andere verwijderen EyeTV of een ander programma wat met video te maken heeft en nog een ander krijgt van Apple Support te horen dat zijn videokaart loos is.

De vraag is: heb je dit probleem ook in andere programma's? Ik geloof dat iMovie ook kan capturen vanaf een iSight, dus probeer daar eens of ie wel werkt. Of test gewoon een willekeurig programma dat gebruik maakt van de iSight. Makkelijkste oplossing: check of je een gepersonaliseerde foto kan maken voor je account onder Systeemvoorkeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt piepels...

Erg vreemd na een reboot ging het opeens weer goed ...(had ik uiteraard al een paar keer gedaan)

Tja ook een maccie moet wel eens rebooten zeg maar

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 19:30 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik rename je topic nog snel even zodat mensen die hier in de toekomst op zoeken je topic ook kunnen vinden.

Wel gek dat het trouwens met een reboot was opgelost :?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©