Ik heb een beetje een probleem met mijn computer, ik denk dat het aan de hardware ligt maar kan ook software probleem zijn, sinds ik mijn nieuwe 8800gts heb geinstalleerd heb ik niks dan probleemen gehad, eerst liep de pc om de zoveel tijd willekeurig vast en moest ik hem resetten, na het isntalleeren van SP1 en een bios update was dat probleem ook opgelost. Ik heb er toen nog ff een nieuwe harde schijf eneen dvd brandertje in gestopt.Een poostje een poostje later had ik weer kuuren, mijn pc hapert als de neet. Dat haperen is ook heel afwisselend. de ene dag happert hij gewoon om de 2 minuuten ff 10 seconden lang. de andere keer doet hij het weer vloeiend. ik heb ondertussen alweer mijn oude x850xt geinstalleerd (8800gts drivers wel goed verwijderd hoor) maar het probleem blijft. Als ik bijvoorbeeld gta SA speel, (focking oldskool) hapert hij ook niet bij explosies ofzo, maar als ik gewoon over de weg rijd kom ik praktisch neit vooruit. Dit probleem heb ik eigenlijk in alle spellen en ook in vista zelf als ik bijv aant internetten ben, of film aan het kijken. het geluid blijft het wel doen en dan als het spel weer verder gaat springt het geliuid terug naar waar het was toen hij ging haperen. Het is mij ook opgevallen dat mijn cpu gebruik heel afwisselend is. Als hij gewoon in rust staat heb ik al allemaal pieken en dallen tussen de 0% en 100% gebruik
iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
dit is mijn systeem btw:
Windows vista ultimate edition
coolermaster realpower 450W
x850xt (xfx8800gts 320)
msi k8n neo4 platinum
amd 3500+
1gb ram
iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
dit is mijn systeem btw:
Windows vista ultimate edition
coolermaster realpower 450W
x850xt (xfx8800gts 320)
msi k8n neo4 platinum
amd 3500+
1gb ram