Lidl Ultra 8521 HighEnd pc miditower

Pagina: 1
Acties:
  • 1.086 views

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Bij Lidl hebben ze a.s. Donderdag weer een computer.
http://www.lidl.nl/nl/hom...8521_HighEnd_pc_miditower

Ik ben van plan deze te gaan kopen, ben niet heel erg deskundig maar volgens mij is dit een mooie prijs voor zo'n computer

* AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor 5200+: Mainboard met AM2-sokkel (65 watt), mATX Board met AMD Chipset

* Werkgeheugen 2.048 MB: 2 x 1.024 MB DDR2

* SATA harde schijf: 500 GB Serial ATA / 7.200 tpm

* ATI Performance grafische kaart: HD 2600 of Nvidia 8600 GS/GT, 256 MB GDDR DirectX10 support

De processor icm met het werkgeheugen bepalen de snelheid van de computer. Dat zit wel goed bij deze computer. Heb nu nog een computer met 512 MB werkgeheugen

Is die grafische kaart ook goed?

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:48
mja...high end vind ik t persoonlijk niet echt. 8600 is niet echt high end meer als ik me niet vergis?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 16:20
Hoort dit topic niet in het "LIDL / Aldi" aanbiedingen topic?

De prijs is imho niet erg spectaculair. Voor ongeveer de helft van de prijs stel je het zelf samen.
Heb voor de grap even gekeken en een vergelijkbaar systeem kan je al krijgen voor 432,76 euro. Goed, met assemblage komt dat op 467,76 maar alsnog veel goedkoper dan daar :)

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:00
Zoiets hadden ze 4 maand geleden ofzo ook al als ik me niet vergis, voor 100 euro meer destijds ofzo, en daar zat zelfs nog een hd-dvd/blu-ray combo lezer in zover ik weet. Kennis van mij hebben toen die kast gehaalt. Best leuk ding, maar voor echt gamen is die 8600 al wat verouderd eigenlijk. Maar media afspelen via hdmi na een hd tv werkte hij prima daar. en voor de rest een vrij leuke pc.

Alleen die prijs vindt ik op het moment niet echt speciaal ofzo. Al krijg je der wel een hele lading aan software bij...

Specs!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lidl/ALDI/AH computers worden inderdaad besproken in Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 4. Aangaande de prestaties van een grafische kaart kun je benchmarks opzoeken, die vergelijken de prestaties met andere kaarten. Verder kun je het vergelijken met de computers in de Best Buy Guides, dan heb je een idee of het waar voor je geld is. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:30

Thandor

SilverStreak

Dit is inderdaad meer iets voor Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 4 :). Of de PC verder goed is? Zoek het uit a.d.v. benchmarks! In de CSL FAQ staat een link naar een howto voor het samenstellen van een nieuwe PC, die komt ook wel van pas bij het vergelijken van de hardware uit de pricewatch en het Lidl-systeem.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.