Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kinderstoelt voor op scooter

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:36
bestaan er kinderstoeltjes voor op een snorscooter?
zit me een ons te googlen, mar kom nier verder dan wat kuntselwerk van mensen zelf.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Die moeten bij de wet gewoon achterop zitten, dacht ik tenminste. Ik zie ook wel eens mensen met kleine kinderen zeg maar tussen de bestuurder en het stuur, dat is ook hartstikke fout & zeer gevaarlijk.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45

Twhomp

Stayin' Alive

Tuinstoel schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:32:
Die moeten bij de wet gewoon achterop zitten, dacht ik tenminste. Ik zie ook wel eens mensen met kleine kinderen zeg maar tussen de bestuurder en het stuur, dat is ook hartstikke fout & zeer gevaarlijk.
Op welke vraag geef jij nou antwoord? :?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Twhomp schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:40:
[...]

Op welke vraag geef jij nou antwoord? :?
op de vraag of er een kinderstoel voorop de snorscooter zit. Ik las eerst voorop, maar de TS bedoelt voor op :) vandaar dat hij zegt dat ze alleen achterop mogen :P

offtopic:
denk ik

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45

Twhomp

Stayin' Alive

maarud schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:42:
[...]

op de vraag of er een kinderstoel voorop de snorscooter zit. Ik las eerst voorop, maar de TS bedoelt voor op :) vandaar dat hij zegt dat ze alleen achterop mogen :P

offtopic:
denk ik
Hahaha, inderdaad, nu je het zegt. Ik dacht al dat ik gek/dyslectisch/borderline had of dat het een afgesplitst topic was :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.vanderham-trading.com/accessoires/kinderzitje.php
3de hit google? :P

Oh, nog eentje: http://www.scooterzitje.nl/default.htm

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2008 17:58 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• paQ
juistem.

hmmm
maar dat is echt al voor grotere kinderen.
Ik dacht eerlijk gezegd meer aan een aangepaste versie voor de kinderzitjes die normaal achter je stuur zitten op een fiets.
Alleen lopen die in de lijn van de voorvork die bij een scooter altijd wat rechter loopt.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik zie op mn werk wel eens van die zelfgemaakte creaties op scooters en scootmobiels (?), maar volgens mij doe je daar je kind ook absoluut geen plezier mee. Rammelt nogal je kind door elkaar heb ik 't idee.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• paQ
Ik zat zo te denken:
als je op je fiets 20 per uur rijdt, met het stoeltje aan je stuur, dan krijgt het ook alles te verduren wat je banden doorgeven.
Als je met de snorscooter 20 per uur uur rijdt, zit daar toch in weze geen enkel verschil in?

Verwijderd

Fietswielen zijn groter. Oneffenheden zijn daardoor minder merkbaar. Daarbij knappe jongen als je met een peuter voorop 20 kmpu weet te blijven fietsen.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een snorbrommer is daarintegen vaak beter afgeveerd. Als je fiets uberhaupt veren heeft, that is ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:13:
Fietswielen zijn groter. Oneffenheden zijn daardoor minder merkbaar. Daarbij knappe jongen als je met een peuter voorop 20 kmpu weet te blijven fietsen.
20km/h moet wel lukken, als je een beetje hebt getraind :P

[/afdwalen]

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 20:23

Fisico

by Fabian

Ik vind deze zoekvraag niet echt in vervoer horen. wellicht helemaal niet binnen GoT passen. Daarom op slot.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.