Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Op welke vraag geef jij nou antwoord?Tuinstoel schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:32:
Die moeten bij de wet gewoon achterop zitten, dacht ik tenminste. Ik zie ook wel eens mensen met kleine kinderen zeg maar tussen de bestuurder en het stuur, dat is ook hartstikke fout & zeer gevaarlijk.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
op de vraag of er een kinderstoel voorop de snorscooter zit. Ik las eerst voorop, maar de TS bedoelt voor op
denk ik
Hahaha, inderdaad, nu je het zegt. Ik dacht al dat ik gek/dyslectisch/borderline had of dat het een afgesplitst topic wasmaarud schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:42:
[...]
op de vraag of er een kinderstoel voorop de snorscooter zit. Ik las eerst voorop, maar de TS bedoelt voor opvandaar dat hij zegt dat ze alleen achterop mogen
offtopic:
denk ik
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
3de hit google?
Oh, nog eentje: http://www.scooterzitje.nl/default.htm
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2008 17:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hmmm
maar dat is echt al voor grotere kinderen.
Ik dacht eerlijk gezegd meer aan een aangepaste versie voor de kinderzitjes die normaal achter je stuur zitten op een fiets.
Alleen lopen die in de lijn van de voorvork die bij een scooter altijd wat rechter loopt.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
als je op je fiets 20 per uur rijdt, met het stoeltje aan je stuur, dan krijgt het ook alles te verduren wat je banden doorgeven.
Als je met de snorscooter 20 per uur uur rijdt, zit daar toch in weze geen enkel verschil in?
Verwijderd
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
20km/h moet wel lukken, als je een beetje hebt getraindVerwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:13:
Fietswielen zijn groter. Oneffenheden zijn daardoor minder merkbaar. Daarbij knappe jongen als je met een peuter voorop 20 kmpu weet te blijven fietsen.
[/afdwalen]
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Dit topic is gesloten.
![]()