Door een probleem met mijn oren beland ik regelmatig plat op de bank en wil dan gewoon even lekker op een laptop mijn tijd verdrijven met een game. Het vinden van de laptop blijkt een probleem. Op zich zou je zeggen eitje. Kijk naar specs en als het bevalt en de reviews zijn goed kopen.
Het probleem is echter dat er heel weinig informatie tot geen informatie te vinden is over het geluidsniveau van de laptop. Door mijn afwijking kan geluid bij mij echter pijnlijk worden en zelfs datgene waarvoor ik op de bank lig verergeren.
Ik zoek dus een leuke laptop waarop ik niet perse de laatste zwaarste games hoef te kunnen spelen maar die wel redelijk nieuwe spelen beetje mooi draait. Prijsklasse zo rond de 1000 euro. De enige van de laptops die ik gevonden heb waar iets over geluid op forums te vinden was is de MSI Megabook GX700P-094NL. Deze maakt nogal wat geluid en is dus helaas van mijn lijstje af.
Verder vind ik een Asus G2 er wel interessant uitzien maar ook deze van dell:
Vostro 1700
Intel® Core™2 Duo Processor T9300 (2,50 GHz, 6 MB L2-cache, 800 MHz FSB)
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm
Matte Jet Black met camera met 2,0 megapixel
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (1 x 1.024 + 1 x 2.048 MB)
320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Kunnen jullie mij misschien iets vertellen over het geluidsniveau (zoemen en blazen) van de Asus en de Dell? En als jullie nog ergens weten van een merk en type dat bekend staat om geluidsarms zijn hoor ik het ook graag.
Ik sluit niet uit dat ik erg fout heb lopen googlen en dat ik gewoon een bekende site met daarop informatie over geluid heb gemist. Een link naar een dergelijke site lost mijn probleem ook op (en in dat geval excuses voor mijn gepruts met google).
Het probleem is echter dat er heel weinig informatie tot geen informatie te vinden is over het geluidsniveau van de laptop. Door mijn afwijking kan geluid bij mij echter pijnlijk worden en zelfs datgene waarvoor ik op de bank lig verergeren.
Ik zoek dus een leuke laptop waarop ik niet perse de laatste zwaarste games hoef te kunnen spelen maar die wel redelijk nieuwe spelen beetje mooi draait. Prijsklasse zo rond de 1000 euro. De enige van de laptops die ik gevonden heb waar iets over geluid op forums te vinden was is de MSI Megabook GX700P-094NL. Deze maakt nogal wat geluid en is dus helaas van mijn lijstje af.
Verder vind ik een Asus G2 er wel interessant uitzien maar ook deze van dell:
Vostro 1700
Intel® Core™2 Duo Processor T9300 (2,50 GHz, 6 MB L2-cache, 800 MHz FSB)
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm
Matte Jet Black met camera met 2,0 megapixel
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (1 x 1.024 + 1 x 2.048 MB)
320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT
Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Kunnen jullie mij misschien iets vertellen over het geluidsniveau (zoemen en blazen) van de Asus en de Dell? En als jullie nog ergens weten van een merk en type dat bekend staat om geluidsarms zijn hoor ik het ook graag.
Ik sluit niet uit dat ik erg fout heb lopen googlen en dat ik gewoon een bekende site met daarop informatie over geluid heb gemist. Een link naar een dergelijke site lost mijn probleem ook op (en in dat geval excuses voor mijn gepruts met google).