Wie...... in de buurt van Hengelo / Haaksbergen wil mij helpen, ik heb een Speedtouch modem/router van KPN en daar een Sweex draadloze router aanhangen, dat gaat goed, aan de sweex hangt een buitenantenne, een Planar richt antenne, ook dat gaat goed.
Nu wil ik het signaal van de Sweex verder verspreiden over de camping, dus moet de extender halverwege als range extender gaan werken.
Ik heb volgens mij de handel ingesteld zoals beschreven door Belkin, echter krijg ik de Belkin niet aan de praat als range extender, via lan kan ik hem wel benaderen, maar draadloos niet.
wel zie ik de belking als een draadloze verbinding op de laptop.
wie wil mij z.s.m. helpen deze verbinding op te zetten, het is een proef om te kijken of we internet op de camping kunnen delen.
Ik heb de verbinding nu zover dat hij op 700 meter 65% bereik heeft.
groeten fred
graag reacties via time_out@hotmail.com
Nu wil ik het signaal van de Sweex verder verspreiden over de camping, dus moet de extender halverwege als range extender gaan werken.
Ik heb volgens mij de handel ingesteld zoals beschreven door Belkin, echter krijg ik de Belkin niet aan de praat als range extender, via lan kan ik hem wel benaderen, maar draadloos niet.
wel zie ik de belking als een draadloze verbinding op de laptop.
wie wil mij z.s.m. helpen deze verbinding op te zetten, het is een proef om te kijken of we internet op de camping kunnen delen.
Ik heb de verbinding nu zover dat hij op 700 meter 65% bereik heeft.
groeten fred
graag reacties via time_out@hotmail.com