Problemen met lg L226WTQ

Pagina: 1
Acties:

• Mishter_Jingles
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb onlangs een LG L226WTQ-SF gekocht, het scherm geeft normaal beeld, maar ten eerste werkt 'ez zooming' niet, er gebeurt niets als ik op die knop druk. Ten tweede herkent windows xp (32bit) het scherm als L226W, als ik de driver verander naar L226WTQ, verandert hij die terug naar L226W als ik het stuurprogramma laat bijwerken. Ten derde werkt fortemanager (v2.8) niet, 'aanpassen', 'kleur' en 'opties' zijn grijs en dus niet aanklikbaar. Ten vierde geeft adobe photoshop cs3 de volgende melding: "The monitor profile appears to be defective Please rerun your monitor calibration software." Weet iemand hoe ik deze problemen kan verhelpen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk dat je de softwareproblemen en de driverproblemen even apart moet nemen, nu gooi je alles op een grote hoop. Verder zeg je niets over je videokaart, drivers, aansluiting (DVI of d-Sub), en dat kan ook uitmaken :) .

Wat is er zo speciaal aan de WTQ-SF als je het vergelijkt met de WTQ?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mishter_Jingles
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-12-2024
videokaart msi 8800 gt DVI aansluiting, voor alles heb ik de nieuwste drivers(geen beta), fortemanager is een programma voor het scherm, wat alleen met lg schermen werkt, dus ik vermoed dat hij het niet herkent als een ondersteund lg scherm (maar de L226WTQ staat wel in de ondersteunde lijst)
de WTQ-SF is een van de WTQ's , ik schrijf de SF er gewoon bij voor de volledigheid omdat ik weet dat er verschillende soorten zijn.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mishter_Jingles schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:45:
videokaart msi 8800 gt DVI aansluiting, voor alles heb ik de nieuwste drivers(geen beta), fortemanager is een programma voor het scherm, wat alleen met lg schermen werkt, dus ik vermoed dat hij het niet herkent als een ondersteund lg scherm (maar de L226WTQ staat wel in de ondersteunde lijst)
de WTQ-SF is een van de WTQ's , ik schrijf de SF er gewoon bij voor de volledigheid omdat ik weet dat er verschillende soorten zijn.
Bij DVI-aansluiting zijn vaak een aantal settings al vaststaand, en moet je ze via de monitor aanpassen. Aangaande driverherkenning kan het goed zijn dat er een algemene naam wordt weergegeven, niet zomaar een specifiek type

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.